Zavrieť

Porady

Zacinajuci student-podnikatel

Zdravim, som v stadiu zakladania s.r.o.
som študent a ako druheho človeka ktorý by bol sposobili v akomkolvek ukone suvisiacim s firmou, by som chcel ustanoviť moju matku.
bolo by rozumné a možné vytvoriť sro-cku ktorej konatelom by som bol ja aj ona? ona je momentalne zamestnana a konatelkou mojej sro by bola v ramci volneho casu musela by platit odvody? musel by som odvody platit ja? alebo by bolo najlepsie zalozit tuto spolocnost ako dvaja spolocnici , splatit kapitalove vklady a zdanovat len cisty zisk? pricom rocne by boli vyberané zisky,cim pokial som dobre pochopil by odpadla odvodová povinnosť ?
neviem ci ste ma porozumeli tak to zrekapitulujem : ja ako student , nechcem prijst o studentske vyhody a tym myslim (nechcem) platenie odvodov do socialnej a zdravotnej poistovne. A zaroven nechcem aby sa mojej matke , ktorá je normalne zamestnana (cize odvody a ZP za nu hradi zamestnavatel z hrubej mzdy) , taktiez zvysili naklady tym ze by musela odvadzat akukolvek sumu do SP a ZP zdanoval by sa len cisty zisk. je taketo konanie mozne a rozumne?
napln spolocnosti by bola v rozsahu volnej zivnosti , cize nakup a nasledny predaj tovaru za ucelom zisku.
za rady vopred ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    BXLmiami je offline (nepripojený) BXLmiami

    BXLmiami