Zavrieť

Porady

Vybavenie dočasného stánku

Dobrý deň,

Zaoberáme sa veľko- aj maloobchodnou činnosťou v oblasti drobnej elektroniky. Tento rok máme v pláne aj prezentáciu / predaj v stánkoch na rôznych jednorázových podujatiach (najmä festivaly). Máme zapožičanú registračnú pokladňu, záhlasenú na DÚ.

Prvá takáto akcia trvá len jeden deň. Chcem sa opýtať na náležitosti ktoré k takémuto stánkovému predaju potrebujeme, aby sme mali všetko na poriadku.
Čo všetko musíme mať pripravené v prípade kontroly (Výpis z OR, Živ.list, IČO a DIČ preukazy)? Ako musí byť stánok označený, čo na ňom musí byť viditeľné (zodp. vedúci a pod)? Čo potrebujeme k reg. pokladni, resp. k predaju všeobecne? Reklamačnú knihu, pokladničnú knihu, paragóny?

ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Vybavenie dočasného stánku

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.