Zavrieť

Porady

Sťahovanie prevádzky

Dobrý den,
poprosim o radu-sťahujem prevádzku,tá istá ulica,len iné popisné číslo-kam všade musim nahlásiť zmenu?
dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    truch je offline (nepripojený) truch

    truch
    Toto čaká aj mňa
    Určite treba zmenu hlásiť:
    -na DÚ
    -do SP
    -do všetkých ZP, kde máme poistených zamestnancov
    -do Obchodného registra
    -do banky

    akina je offline (nepripojený) akina

    akina
    truch Pozri príspevok
    Toto čaká aj mňa
    Určite treba zmenu hlásiť:
    -na DÚ
    -do SP
    -do všetkých ZP, kde máme poistených zamestnancov
    -do Obchodného registra
    -do banky
    Aj na živnostenský úrad, plus vybaviť súhlas hygieny k novým prevádzkovým priestorom a oznámiť prevádzku aj na príslušný MsÚ, resp. OcÚ. Ak ide len o prevádzku, do SP, ZP a na OR a do banky sa údaj nenahlasuje, to platí len pri zmene sídla spoločnosti.

    truch je offline (nepripojený) truch

    truch
    Xanti Pozri príspevok
    Obchodným partnerom, aj tri mesiace po presťahovaní chodia stále faktúry na starú adresu - asi som občas nejakého obchodného partnera vynechala ups.

    Potom zmeniť pracovné zmluvy, minimálne dodatkami ak je miesto práce pôvodné sídlo fy.
    Dodatky k PZ už mám nachystané, partneri už vedia, že sa ideme sťahovať, už im len oznámim adresu a popisné číslo, to nám pridelia až po kolaudácii. Teraz vybavujem prekládku telefónov a ochranu objektu, v starom výpoveď , v novom zmluvu. Ešte musím dotiahnúť poistenie majetku, staré zrušiť, urobiť nové a oznámiť poisťovni zmenu adresy Človek by ani neveril, že toho papierovania okolo sťahovania bude toľko

    truch je offline (nepripojený) truch

    truch
    Skúsim to zosumarizovať:
    -na DÚ
    -do SP
    -do všetkých ZP, kde máme poistených zamestnancov
    -do Obchodného registra
    -do banky
    -na ŽÚ
    -súhlas hygieny k novým prevádzkovým priestorom a oznámiť prevádzku aj na príslušný MsÚ
    - oznámenie obchodným partnerom
    -zmeniť pracovné zmluvy, minimálne dodatkami ak je miesto práce pôvodné sídlo fy
    -žiadosť o prekládku telefónov
    -nahlásiť zmeny v poisťovni, prepoistiť majetok a budovy
    -prepis služobných vozidiel
    -nové pečiatky
    -nové zmluvy o odpadoch
    -nahlásiť zmenu adresy - koncesionárske poplatky
    ešte som niečo zabudla???

    truch je offline (nepripojený) truch

    truch
    akina Pozri príspevok
    Aj na živnostenský úrad, plus vybaviť súhlas hygieny k novým prevádzkovým priestorom a oznámiť prevádzku aj na príslušný MsÚ, resp. OcÚ. Ak ide len o prevádzku, do SP, ZP a na OR a do banky sa údaj nenahlasuje, to platí len pri zmene sídla spoločnosti.
    To máš pravdu My sa sťahujeme komplet, prevádzku aj sídlo firmy. Pre adatu, platí to, čo napísala akina

    Xanti je offline (nepripojený) Xanti

    Xanti
    truch Pozri príspevok
    Toto čaká aj mňa
    Určite treba zmenu hlásiť:
    -na DÚ
    -do SP
    -do všetkých ZP, kde máme poistených zamestnancov
    -do Obchodného registra
    -do banky
    Obchodným partnerom, aj tri mesiace po presťahovaní chodia stále faktúry na starú adresu - asi som občas nejakého obchodného partnera vynechala ups.

    Potom zmeniť pracovné zmluvy, minimálne dodatkami ak je miesto práce pôvodné sídlo fy.

    Xanti je offline (nepripojený) Xanti

    Xanti
    No Dáši,
    veru veril. Sťahovali sme sa pred pár mesiacmi a stále postupne niečo človeka napadá.

    Mimochodom, prepis služobných vozidiel teda myslím adresy v techničákoch. Šup ho na políciu zaplatiť kolky a nezabudnúť.

    rudopp je offline (nepripojený) rudopp

    Vylúčený člen rudopp
    truch Pozri príspevok
    Dodatky k PZ už mám nachystané, partneri už vedia, že sa ideme sťahovať, už im len oznámim adresu a popisné číslo, to nám pridelia až po kolaudácii. Teraz vybavujem prekládku telefónov a ochranu objektu, v starom výpoveď , v novom zmluvu. Ešte musím dotiahnúť poistenie majetku, staré zrušiť, urobiť nové a oznámiť poisťovni zmenu adresy Človek by ani neveril, že toho papierovania okolo sťahovania bude toľko
    Niekto ešte zmluvy na energie / služby.

    truch je offline (nepripojený) truch

    truch
    Zmluvy s elektrikármi, plynármi a vodármi už máme. Na tie autá by som bola veru zabudla, dík za pripomenutie

    truch je offline (nepripojený) truch

    truch
    Teraz ma napadlo, že ešte musím dať urobiť nové pečiatky. Len musím počkať na kolaudáciu, nemám zatiaľ číslo popisné

    rudopp je offline (nepripojený) rudopp

    Vylúčený člen rudopp
    truch Pozri príspevok
    Zmluvy s elektrikármi, plynármi a vodármi už máme. Na tie autá by som bola veru zabudla, dík za pripomenutie
    Odpady ?

    truch je offline (nepripojený) truch

    truch
    rudopp Pozri príspevok
    Odpady ?
    Ježiši, čo sa ešte nájde veru aj to musím ešte poriešiť, dík

    truch je offline (nepripojený) truch

    truch
    Ešte platíme aj koncesionárske poplatky, aj tam bude treba nahlásiť zmenu adresy.

    keri5 je offline (nepripojený) keri5

    keri5
    Ahojte poraďáci,
    začnem asi takto.Podnikám na západ.Slovensku a trvalý pobyt mám na východe.Chcela by som si prevádzku presťahovať na východ no neviem čo mám vybavovať ako prvé.Môžete mi poradiť?Mám najprv obehať všetky úrady a oznámiť im,že sťahujem prevádzku alebo to stačí až po presťahovaní?Ešte mám dilemu čo s hygienou,(kedže mám kozmetický salón)kedy to hlásiť.Sťahovať sa chcem koncom októbra.Za každú radu ďakujem.

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    No šak presťahuj. A potom len obehaj a nahlás všade, že si zmenila adresu podnikania. To jest: daňováci, zdravotná, sociálna, u teba ešte hygiena, mesto, pošta, banka, telefón, web stránka (ak máš), OR SR. A to čo najskôr - lehoty sú všade dané, niekde do 8 dní, niekde do 15 dní, niekde už včera bolo neskoro

    blavaciko je offline (nepripojený) blavaciko

    blavaciko
    misoft, ale hygienu musi riesit predtym ako tam zacne prevadzkovat zivnost za to moze byt pokutka...

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    misoft, ale hygienu musi riesit predtym ako tam zacne prevadzkovat zivnost za to moze byt pokutka...
    No šak sa presťahuje, pripraví, poohlasuje, hygienu zavolá, štempeľ dá, funguje.
    Logika nie?

    blavaciko je offline (nepripojený) blavaciko

    blavaciko
    misoft Pozri príspevok
    No šak sa presťahuje, pripraví, poohlasuje, hygienu zavolá, štempeľ dá, funguje.
    Logika nie?
    jasne, ja len upozornujem ze stempel z hygieny musi mat skor ako prvu klientku...

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.