Myslim, ze ti nepoviem nic viac a nic menej ako je zname z roznych knich o marketingu alebo vyucovani marketingu na strednych skolach a to bez ohladu na to, ci podnikas na nete, sluzbach, VO, MO...
Potrebujes produkt, ktory:
- potrebuje dostatocne velka cielova skupina, ktora ta vie uzivit
- jeho cena je taka, ze sa ho oplati kupit na internete v porovnani s kamennym obchodom
- jeho marza je dostatocne velka na to, aby si s nou vedel uspiet v konkurencnom boji na internete, ale nebudes robit "charitu"
- ma v regione dostatocnu podporu (vies sa postarat o svojich zakaznikov v pripade reklamacii, servisu...)
- v neposlednom rade ho vies predat, podat o nom informacie, poradit pri kupe
Necakaj, ze ti tu niekto bude davat tipy a ty budes iba pisat: ano, nie, mozno. Skus na nieco prist sam a poobzera sa okolo seba. Mozno ten produkt mas rovno pred nosom.