Majca Dobrý deň, obraciam sa na niekoho s prosbou o radu.Dňa 12.8.11 som si v klenotách zakúpila strieborný prsteň za 25,-€, nosila som ho na ruke do 16.8.11,kedže mi vrchná časť prsteňa odpadla, odniesla som ho reklamovať.Dňa 17.8.11 mi prijali prsteň a 30.8.som si ho vyzdvihla opravený.Dňa 3.9.11 som prsteň opať odniesla na reklamáciu,kedže mi zasa odpadla tá istá časť, iba s tým rozdielom, že som ju už nenašla!!! Takže som prsteň mala cca 7 dní a reklamáciu mi už neuznali (zrejme nemali čo pripájkovať), že som ho mechanicky poškodila. Som maximálne znechutená s takýmito službami. Pracujem v kancelárii a nepáči sa mi takýto prístup,vraj mechanicky poškodené :-)
...ani mne sa nepáči prístup ....Tvoj Majka ...
Nemože sa náhodou aj to stať , že si povedzme prsteňom o
- stôl
- klávesnicu
- tlačiareň
.....
tresla , buchla , zavadila , obtrela .......................................
mechanicky poškodila ???????