Zavrieť

Porady

Reklamácia prsteňa

Dobrý deň, obraciam sa na niekoho s prosbou o radu.Dňa 12.8.11 som si v klenotách zakúpila strieborný prsteň za 25,-€, nosila som ho na ruke do 16.8.11,kedže mi vrchná časť prsteňa odpadla, odniesla som ho reklamovať.Dňa 17.8.11 mi prijali prsteň a 30.8.som si ho vyzdvihla opravený.Dňa 3.9.11 som prsteň opať odniesla na reklamáciu,kedže mi zasa odpadla tá istá časť, iba s tým rozdielom, že som ju už nenašla!!! Takže som prsteň mala cca 7 dní a reklamáciu mi už neuznali (zrejme nemali čo pripájkovať), že som ho mechanicky poškodila. Som maximálne znechutená s takýmito službami. Pracujem v kancelárii a nepáči sa mi takýto prístup,vraj mechanicky poškodené :-)
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Nedaj sa odbit a trvaj na svojom.
    Ak výrobok kvôli vade reklamujete do 6 mesiacov od zakúpenia, podľa zákona sa to vníma tak, že vada existovala už v čase predaja a je na predajcovi, aby dokázal, že vada nie je na jeho strane – mal by to doložiť nezávislým znaleckým posudkom.

    viac http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Dobrý deň, obraciam sa na niekoho s prosbou o radu.Dňa 12.8.11 som si v klenotách zakúpila strieborný prsteň za 25,-€, nosila som ho na ruke do 16.8.11,kedže mi vrchná časť prsteňa odpadla, odniesla som ho reklamovať.Dňa 17.8.11 mi prijali prsteň a 30.8.som si ho vyzdvihla opravený Už toto svedčilo o "nepodarku", aleboo nekvalitnej práce klenotníka.Dňa 3.9.11 som prsteň opať odniesla na reklamáciu,kedže mi zasa odpadla tá istá časť, iba s tým rozdielom, že som ju už nenašla!!! Takže som prsteň mala cca 7 dní a reklamáciu mi už neuznali (zrejme nemali čo pripájkovať), že som ho mechanicky poškodila. Som maximálne znechutená s takýmito službami. Pracujem v kancelárii a nepáči sa mi takýto prístup,vraj mechanicky poškodené :-) BLBOSŤ! arizona ťa naviedla na cestu - SI V PRÁVE - oni musia dokázať, že si ho "poškodila" (ale ako dokážu?), najmä keď už pre rovnakú vadu bol raz reklamovaný A pri reklamovaní do 6 mesiacov sa automaticky berie, že bol chybný už pri predaji. Vybehni na nich, že to môžeš riešiť cez SOI.
    .
    Môžeš aj toto:
    ČO ROBIŤ, AK PREDAJCA REKLAMÁCIU ZAMIETNE
    1. Ak ste presvedčený, že reklamácia je oprávnená, pokúste sa s predajcom dohodnúť. Ak to nebude možné, upozornite ho, že ste pripravený sa brániť.
    2. V prípade, že nebude reklamácia opäť uznaná, môžete si nechať zhotoviť znalecký posudok.
    3. Ak bude posudok vypovedať vo váš prospech, uplatnite reklamáciu opäť u predajcu. Ten však ani v tejto situácii nemusí reklamáciu uznať
    4. Môžete sa brániť súdnou cestou – so znaleckým posudkom máte veľkú šancu na úspech. Naopak predajca riskuje, že namiesto ceny za výrobok, resp. za jeho opravu, bude musieť platiť niekoľkonásobne viac.
    ... a potom im to dať "vyžrať" aj s "úrokami".

    buchač je offline (nepripojený) buchač

    Nedávaj otázky, na ktoré nechceš počuť odpoveď... ...viac buchač
    Majca Pozri príspevok
    Dobrý deň, obraciam sa na niekoho s prosbou o radu.Dňa 12.8.11 som si v klenotách zakúpila strieborný prsteň za 25,-€, nosila som ho na ruke do 16.8.11,kedže mi vrchná časť prsteňa odpadla, odniesla som ho reklamovať.Dňa 17.8.11 mi prijali prsteň a 30.8.som si ho vyzdvihla opravený.Dňa 3.9.11 som prsteň opať odniesla na reklamáciu,kedže mi zasa odpadla tá istá časť, iba s tým rozdielom, že som ju už nenašla!!! Takže som prsteň mala cca 7 dní a reklamáciu mi už neuznali (zrejme nemali čo pripájkovať), že som ho mechanicky poškodila. Som maximálne znechutená s takýmito službami. Pracujem v kancelárii a nepáči sa mi takýto prístup,vraj mechanicky poškodené :-)
    ...ani mne sa nepáči prístup ....Tvoj Majka ...

    Nemože sa náhodou aj to stať , že si povedzme prsteňom o
    - stôl
    - klávesnicu
    - tlačiareň
    .....

    tresla , buchla , zavadila , obtrela ....................................... mechanicky poškodila ???????

    Majca je offline (nepripojený) Majca

    Majca
    No netresla ani o klávesnicu ani o nič,a mali možnosť to dať sto percentne dokopy pri prvej reklamácii!!!!!!Ak ťa to nenapadlo,a nie odfláknuť to na 2 dni

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.