Zavrieť

Porady

Reklamácie sedacej súpravy

Dobrý deň. V rámci záručnej doby na sedaciu súpravu som si v predajni uplatila reklamáciu. O neschopnosti pani majiteľky predajne sa nejdem vyjadrovať, no dôležité je asi to, že "ja s tým nič nemám, to výrobca". V tomto duchu sa niesla celá reklamácia. Reklamáciu som uplatnila 28. 7. 2011 a až do 17. 10., kedy som už po x-tý krát bola v predajni zisťovať čo je s reklamáciou, mi naveľa dala vyjadrenie výrobcu (antidatované 22. 8.)aj to bolo písané výrobcom pani predajkyni a nie mne.
V tom vyjadrení bolo pochopiteľne napísané, že závada vznikla používaním. Nechcem teraz riešiť oprávnenosť (podľa môjho názoru reklamácia oprávnená bola)ale chcem použiť Zákon č. 250/2007§18, odstavec č. 4, kde sa píše, že : "Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť." Podľa zákona mám nárok na vrátenie peňazí alebo nový výrobok.
Prosím o radu, ako a kde mám toto právo uplatniť, aby bol výsledok taký ako má byť a nie aby som sa ťahala kade tade ešte ďalšie mesiace či roky. Uplatňovať cez predajňu alebo rovno cez SOI?
Ďakujem za všetky rady.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Zacni samozrejme na predajni,kde si vyrobok kupila.
    Oni su povinni reklamaciu vyriesit max. do 30 dni, takze im oznam /najlepsie pisomne/, ze odstupujes od zmluvy,nakolko nedodrzali zakonom stanovenu lehotu na vybavenie reklamacie a ziadas vyplatit peniaze na cislo uctu, do "urceneho" datumu...inak sa budes svojich prav domahat sudnou cestou...bla,bla...
    len nechapem, preco si cakala 3 mesiace na opravu a riesis to az takto neskoro.-)

    mareko je offline (nepripojený) mareko

    mareko
    Arizona, ďakujem za odpoveď. Neriešila som to preto, lebo bol problém s tou majiteľkou predajne a čas dáko rýchlo prešiel :-(

    Reklamácie sedacej súpravy

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.