Okrem rád, ktoré boli uvedené vyššie, by som ešte raz zdôraznila meranie konverzií. Vloženie kódu na meranie konverzií by pre každého programátora malo byť hračkou. Ak nebudeš merať konverzie, nikdy sa pravdu nedozvieš. Druhá dôležitá vec je výber kľúčových slov. Je veľa slov, ktoré ti prinesú traffic, čiže veľkú návštevnosť. Ale to ty nechceš. Tak si akurát veľmi rýchlo vyčerpáš rozpočet. Ty chceš aby ľudia aj kupovali, nielen sa pozreli a šli preč. Bola tu spomínaná káva. Takže namiesto slova káva (bohvie, čo pod tým ľudia vlastne hľadajú), môžeš vyskúšať napr. slovné spojenia "predaj kávy cez internet", "eshop káva" a pod. Ty vieš vo svojom odbore, čo je to pravé. Najdrahšie sú tie najvšeobecnejšie slová. Menej vyhľadávané slová sú oveľa lacnejšie a prinesú viac konverzií.
Treťou dôležitou vecou sú texty reklám. Dobré je dať do textu nejakú akciu, slovíčko "tip", priamu výzvu na kúpu a pod. Tiež to treba odsledovať.
V mojom odbore (služby cez internet) je AW jednoznačne najefektívnejšou formou marketingu. A v podstate jedinou merateľnou. Teda odporúčam venovať tomu dosť pozornosti aj peňazí. U nás na Slovensku máme obrovské šťastie, že ceny za klik sú zatiaľ v porovnaní so zahraničím úplne smiešne.