lubica2403 Rada by som sa spýtala, ako postupujete pri reklamácii tovaru v internetovom obchode.
- Požadujete vrátenie tovaru na vašu adresu?
- stačí vám zaslať fotografie poškodenej časti?
- požadujete zaslanie reklamačného protokolu mailom alebo poštou?
- požadujete zaslanie faktúry alebo iného dokladu o zaplatení tovaru ? mailom alebo poštou?
Ďalej by som sa rada spýtala, ako mám zaevidovať reklamáciu do účtovníctva - nemám potuchy,ako to urobiť,keď vrátim - vymením tovar za bezchybný alebo keď vrátim zákazníkovi peniaze na účet
A rovnako ako zaevidovať do účtovníctva vrátenie tovaru v lehote 7 dní,keď zákazníkovi vrátim peniaze na účet
Ďakujem všetkým za rady a prajem krásne a pokojné voľné dni a po nich úspešné vykročenie do nového roku :-)
ja postupujem asi trohu nestandardne, ale staci mi mail, ze bolo nieco zle a bud vratim peniaze - ale to vlastne nikto nechcel, alebo davam druhy tovar. Nic nepozadujem zaslat, ved vsetko mam aj ja.
Ked ti neikto vrati tovar do 7 dni a ty ho mas uz zaplatený, najlepsie je, ked si vystaviš dobropis a v účtovníctve platbu vypáruješ s týmto dobropisom.