Dobry den,
ja mam problem ze som si objednala v jednom eshope smartphone, ktory mi dosiel s robitym vnutornym displayom (nedal sa ani zapnut) + zadny kryt bol tiez prehnuty. Ja som si ho objednala domov k rodicom (kedze som nechcela na internat pre istotu). Udajne by sa tovar mal hned po prevzati prezriet (co znamena prezriet? pozriet sa na to ci to nie je zlomene na 2 kusy, ci zapnut a prebehnut vsetky aplikacie ci funguju?), co moji rodicia nechceli, lebo sa do toho proste nerozumeju (ale tie vady nie su na prvy pohla ani viditelne, jedine ten kryt, ale ten by sa este vymenil). cize balik mi tak ako je poslali na druhy den autom tam, kde studujem. po otvorenim som vsak ostala prekvapena spomenutymi chybami.
okamzite som zacala komunikovat s predavajucim, dostala som aj spatnu vazbu, mala som poslat fotky, poslala som (aj ked vela na nich nebolo vidiet, kedze vnutorny display bol puknuty), mala som poslat tovat, tovar som hned posielala (cize tovar prisiel k mojim rodicom vo stvrtok, piatok dorazil ku mne, poslala som fotky na vyziadanie, potom som tovar posielala stredu, alebo priblizne tak). tovar som posielala so vsetkym co maju v rekl. poriadku uvedene, napisala som im dokonca zvlast list ze bud chcem vratenie penazi alebo novy, neposkodeny, nepouzity mobil rovnakeho typu.
1. decembra mi predavajuci potvrdil ze tovar dostali a ze sa pokusia v co najkratsom case vyriesit moj pripad. dnes je 29. 12. pred 2 dnami som im pisala, ze teda verim ze do piatku sa to zriesi, ale odpoved som nedostala zatial. (podla rekl. poriadku je nutne reklamaciu vybavit do 30 dni, nie je pisanych pracovnych)
cize mam 2 otazky:
1. myslite si, ze by moju reklamaciu mohli vyvratit tym, ze to moji rodicia neprezreli hend po prevzati? (nevedeli sme o tom, ale nevedomost samozrejme neospravedlnuje)
2. ak by nahodou predavajuci neodpovedal a nevyriesil moju reklamaciu do tejto doby, ako mam dalej postupovat ?
vopred dakujem
Naposledy upravil katuska305 : 29.12.11 at 23:10