Zavrieť

Porady

Nedoručenie vopred zaplatenej zásielky - zľavový portál

Dobrý deň,

chcem sa spýtať, dňa 15. 12. 2011 som si z portálu www.zlavadna.sk objednal darček na vianoce(btw. išlo o nejakú perlu). Klasicky som za produkt vopred zaplatil, prišiel mi voucher
ktorý som potom na uvedenej stránke http://funnytoys.sk/BEST/modules/form.php, kde sa dala perla objednať použil. Po objednávke mi na mail prišla informácia, že objednávka bola prijatá a bude vyexpedovaná čo najskôr.
Na zľavovom portáli bola informácia, že pokiaľ uvedenú vec objednám do 15. 12. 2011, tak zásielka stihne prísť do vianoc, teda do 24. 12. 2011. No samozrejme neprišla.
Ďalej na stránke informovali, že klasické doručenie je do 20 pracovných dní, no zásielka mi nebola doručená ani do 20 pracovných dní.
Nakoľko ma moje strpenie prešlo písal som hneď mail a reklamáciu že mi uvedená perla neprišla. Zo stránky kde som perlu objednával mi odpoveď prišla až 4. januára 2012 a reklamáciu som posielal 24. 12. 2011. Čo je teda podľa mňa trochu viac oneskorene.Odpoveď bola: "Dobrý deň, Prepáčte prosím, dodávateľ nám zásielku poslal bohužial neskoro, tak nám pre zákazníkov ponúkajú ku každému kusu 1 zdarma. takže vo vašom prípade Vám zašleme 2kusy.
Dúfam, že sa nehneváte a ďakujeme Vám za pochopenie.
Pekný deň"


Samozrejme mi to nedalo tak som písal reklamáciu aj na zľavový portál www.zlavadna.sk, kde som uvedenú reklamáciu posielal 29. 12. 2011. Bolo mi odpovedané 30. 12. 2011 že:
"Vasu reklamaciu som postupil nasmu obchodnemu manazerovi ktory preveri stav Vasej objednavky priamo u poskytovatela akcie a nasledne Vas budeme informovat", no samozrejme sa mi z uvedeného zľavového portálu odpovede doteraz nedostalo.

Chcem sa spýtať, ako mám uvedenú vec riešiť nakoľko som za tovar vopred zaplatil a doteraz mi objednaný a zaplatený tovar neprišiel.

Ďakujem za rady.

Erik
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    lolo100 je offline (nepripojený) lolo100

    lolo100
    Dobrý deň, tiež sme si objednali cez zľavový portál perlu (mušlu s perlou) a tiež nám ju nedoručili v deklarovanom termíne. Problém bol v tom, že to zadržali na colnici, lebo sa vraj jedna o živého živočícha. Tiež nam poslali darček.

    Preto by som možno ešte skúsil počkať či to naozaj príde. Prípadne im skúste napísať kedy to zasielali.
    Tak lenže ja nemám záujem o nejaké ich darčeky. Chcel by som vedieť ako sa to da riešiť keď porušili podmienky. Išlo o to, že som chcel dať niekomu darček na vianoce, takže teraz je to už aj tak bezpredmetné keď už je dávno po vianociach. To, že mi pošlú perlu navyše už mi bude nanič. ))

    melli je offline (nepripojený) melli

    Vylúčený člen melli
    moja mamka si kupovala perlu nie cez zľavu dňa, ale cez zlavomat tam bola lacnejšia a najmä, prišla (a celkom skoro). oplatí sa vyhľadávať zľavy cez agregátory, kde sú všetky naraz a porovnať ceny. zľava dňa sa mi zdá že sa trošku zhoršila, neviem či berie aj horších dodávateľov lebo jej zlavomat šlape na päty, alebo toho má proste priveľa a nestíha si na to da pozor.

    Nedoručenie vopred zaplatenej zásielky - zľavový portál

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.