Zdieľajte s nami link na články z iných webov. Komentáre k linku budú zoradené podľa počtu hlasov, môžete využiť aj filter komentárov a zobraziť len komentáre od členov ktorých na Porade sledujete.
prosím o radu. Podnikateľ na jednu faktúru nakupuje tovar, ktorý ďalej predáva a tiež napr. kancelárske potreby, ktoré kupuje pre seba ako prevádzkový materiál. Ako mám takú faktúru zaúčtovať? Ďakujem
Pravidlá a tipy
Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte. Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
❤ Buďte priateľskí ❤
Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
žena v domácnosti a popri tom pomáham s účtovníctvom ...viacszivics
Faktúra je evidovaná v knihe záväzkov a úhrada sa zaúčtuje do peňažného denníka ako nákup tovaru a nákup materiálu (kanc.potreby) Jednoducho sa to rozdelí na dve časti. Nakúpený tovar ide na sklad a nakúpený materiál priamo do spotreby.