Dobrý deň,
zakúpila som cez internet notebook, pri inštalácii bola zistená chyba softvéru, rozhodli sme sa odstúpiť od zmluvy a notebook v pôvodnom obale sme odoslali kuriérom slovenskej pošty. Zamestnanec PC obchodu tovar neprevzal, pretože bol poškodený obal zásielky a vzhľadom na citlivú mechaniku zamestnanec obchodu nechcel brať na zodpovednosť prípadné škody vzniknuté pri preprave a balík mi bol vrátený naspäť.
Počítač sme poslali do obchodu po známom a momentálne je v servise - čakáme na výsledok.
U Slovenskej pošty sme reklamovali aspoň náhradu poštovného vo výške 6,30, pri spisovaní zápisnice sme uviedli, že obsah je nepoškodený, ale samozrejme nie som odborník a teda neviem, čo sa vnútri v mechanike pri preprave eventuálne mohlo stať. Dostala som rozhodnutie, že reklamácia je neopodstatnená.
Moja otázka je - keďže momentálne nemám ani počítač (a servis reaguje vyhýbavo, čiže neviem či odstúpenie od zmluvy bude možné)
a ani pošta nebola ochotná uznať reklamáciu ASPOŇ poštovného - či sa mám proti rozhodnutiu odvolať alebo (keďže som poriadne napálená) či sa mám pokúšať o riešenie náhrady škody u zásielkovej služby. Citujem z popisu využitej služby - " v cene expres zásielky ponúkame poistenie do výšky 850 eur.
Ďakujem za rady.