1Dara
ja sa pytam konkretne teba
... objednam si u teba tovar cez tvoj vlastny eshop? viem u koho si sluzbu/tovar objednavam? kupnu zmluvu uzatvaram s tebou alebo s kym?
... tovar mi dojde - fakturu mi vystavis ty? platba ako si vyssie uviedol ide tebe na ucet
... tovar sa mi nepaci, v zmysle zakona ho mozem vratit do 7 dni - komu ho vratim?
... tovar je vadny - kam ho poslem?
Ak bude mat e-shop, odporucam prestudovat aj zakon o elektronickom obchode a o zmene a doplneni zakona c. 128/2002 Z.z. o statnej kontrole vnutorneho trhu vo veciach ochrany spotrebitela a o zmene a doplneni niektorych zakonov v zneni zakona c. 284/2002 Z.z. + zmenu 160/2005 Z.z.
Na zaklade § 4 v pripade e-shopu je potrebne uviest napriklad tieto informacie:
a) názov, obchodné meno a sídlo poskytovateľa služieb, ak ide o právnickú osobu, alebo meno, priezvisko, miesto
podnikania a adresu bydliska poskytovateľa služieb, ak ide o fyzickú osobu,
b) daňové identifikačné číslo, ak je platiteľom dane z pridanej hodnoty,
c) adresu elektronickej pošty a telefónne číslo,
d) označenie registra, ktorý ho zapísal, a číslo zápisu,
e) názov a adresu orgánu dozoru alebo dohľadu, ktorému činnosť poskytovateľa služieb podlieha.
Cize budes mat u koho reklamovat, pripadne komu vratit vadny tovar
Osobne si myslim, Lubos85, ze by si si mal trochu doplnit svoje vedomosti...