Dobry den, mozete osobitnym nazvom oznacit svoju sluzbu alebo svoju prevadzkaren.
Je to bezna vec, napr. mobilni operatori bezne komunikuju svoje sluzby pod osobitnymi nazvami pricom v reklame ani nekomunikuju svoje cele obchodne meno, ale len jeho cast alebo slovnu ochrannu znamku a vsetci vieme,o koho ide.
Kedze vy pripravujete printovu reklamu, odporucam, aby z jej obsahu, napr. pri uvedeni adresy prevadzkarne, vyplyvalo aj skutocne plne obchodne meno.
Co sa tyka pouzitia loga tretieho subjektu vo vasej reklame, jednoznace vam odporucam, vyziadat si jeho pisomny suhlas s pouzitim jeho loga na komercne ucely. Z pisomneho suhlasu by malo minimalne vyplyvat, kto ho poskytuje, komu, coho sa suhla tyka, za akym ucelom, po aku dobu a cenu, resp bezplatnost poskytnutia. Samozrejme mozete za tymto ucelomuzavriet aj riadnu zmluvu -licencnu zmluvu na pouzitie loga.
Pekny den.