Anketa: Spokojny s Telekomom?
- Počet hlasujúcich
- 4. Na účasť v tejto ankete nemáte prístupové práva.
Zdravim, sme firma s 8 cislami, zacali sme s Eurotelom ihned ako vstupil na slovensky trh, cize s nimi fungujeme roky rokuce, ale teraz ma uz nahnevali. Ako sa spojil Tmobile a Tcom = Telekom, tak to ide dole vodou.
V decembri sme uzatvorili zmluvu (resp. predlzili viazanost a zmenili povodne programy), kde vsetky cisla idu z 1 balika 200 eur, dalsie 3 karty kde je monitoring Sk + EU spolu za 8 eur, zdarma neobmedzeny internet na vsetky cisla ...
Povodne programy sme mali, kde na kazde cislo sa platilo nejaky poplatok, mali sme tam spoplatnene VPN, co je volanie zadarmo medzi cislami, spoplatneny internet, ...
-----------
Uz hned v prvej januarovej fakture nam nauctovali balik za 200 eur, ale taktiez tam nahodili stare pausaly, monitoring SK za 3 eura + EU za 8, VPN, ktory uz mal byt zruseny. Faktura za nejakych 600 eur. Tak som to reklamoval.
Pri dalsej fakture nam sice boli strhnute poplatky za predchadzajucu fakturu, ale v tejto fakture boli opat nahodene vsetky stare poplatky z minuleho roka, ktore sa uz nemali uctovat.
Dneska to uz je 6. faktura, na ktorej su opat nahodene niektore veci, ktore davno boli zrusene.
-----------
Otazka znie, mam pravo odstupit od Telekomu z dovodu porusenia zmluv, ze mi nahadzuju poplatky, ktore podla zmluvy nemam mat, ze v tom systeme maju neskutocny bordel? Ako mam postupovat, mozem prejst na ineho operatora, ... nejake napady?
Dakujem