Záleží od segmentu, v ktorom podnikáš a od toho, či tvoja cieľovka navštevuje Heuréku, respektíve kategórie, v ktorých budeš mať tovar zaradený. My máme na Heuréke platenú PPC kampaň, nastavené vyššie ceny za preklik a mesačne nám spraví obraty v tisíckach euro (priemerna hodnota objednávky je cca 30 euro). K tomu máme aj Overené zákazníkmi, čo niekedy pomôže v lepšom umiestnení.
Na druhej strane máme aj platenú PPC kampaň na Pricemanii. Tam sme dobili kredit niekedy koncom decembra 2011 a doteraz tam je zostatok nejakých 40 euro. Máme najvyšší program a ceny za preklik. Pricemania je pre nás ťažká nuda. Zaraďovanie produktov do kategórii je pomalé a ak ich urgujeme, tak len počúvame "zajtra, tento týždeň sa na to pozrieme...".
No a na Adwords nemá nikto. Kampane si robíme vo vlastnej réžii s asistenciou Adwords poradcov a Google prinesie nie len najviac návštevníkov, ale aj zákazníkov. Podpora bezkonkurenčná. Google si však za svoje služby nechá zaplatiť.
Všetko je napojené na meracie scripty od Analytics, Heuréka meranie konverzii a Adwords meranie konverzii. Odporúčam vyskúšať všetky spôsoby propagácie od PPC v Google, cez porovnávače, blogy, fan page na FB či G+ a na základe meraní vybrať len tie, ktoré prinesú najviac solventných návštevníkov.