Zavrieť

Porady

Cesky zakaznik vracia tovar do slovenskeho eshopu

Ahoj,
Spravujem eshop s kozmetikou a doplnkami. Nedavno mi zakaznicka vratila cast objednavky(1 produkt z 3) v lehote 14 dni bez udania dovodu. Okrem vratenia penazi za produkt pozaduje aj vratenie postovneho z povodnej zasielky.

Chcem sa spytat:
Podla akej legislativy sa riadi predaj ak predavam prislusnikovi inej krajiny? Je to SR kedze vlastnik shopu je slovenska firma alebo to zavisi od kupujuceho? na SR je lehota bez udania dovodu 7 dni v CR 14.
Dalej zaujima ci ma zakaznik pravo na vratenie postovneho z povodnej zasielky, ak vracia iba cast zasielky a nie celu. Postovne by zakaznik platil tak ci tak aj keby si objednal produkty dva. Cize tam by narok nemal byt ale nepoznam CR zakony.

Prosim o rady ak mate podobne skusenosti dakujem.
Maria
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    Ahoj,
    Na stranke obchodu mam VOP. Cize zakaznicke v podstate nemusim vratenie tovaru bez udania dovodu uznat vobec.

    Dakujem za odpovede. Pomohli ste mi

    tictac7 je offline (nepripojený) tictac7

    tictac7
    ...vo VOP máš mať všetko uvedené. Teda aj to, že sa na Tvoj e-shop vzťahujú zákony SR (teda predpokladám, že podnikáš odtiaľto).

    ...riadiš sa našimi zákonmi...

    Cesky zakaznik vracia tovar do slovenskeho eshopu

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.