Jednoznačne ako prevadzkovateľka internetového obchodu odporúčam zaslať podnet na ŠOI, predávajúci musí brať zodpovednosť za to, že predáva šmejd (ak je to tak... minimálne premokať by ten stan nemal, to že je polámaný môžu spochybňovať,pretože presne príčinu nik nedokáže), reklamáciu voči výrobcovi si môže potom riešiť on sám. Minimálne si ho zo SOI preklepnú, nemusia v tom podnete byť písané odborné veci, ani špeciálne paragrafy... oni si všetko na návšteve skontrolujú, keď tak aspoň preventívne
![Smile](https://www.porada.sk/images/smilies/smile.gif)
Stačí to zaslať dokonca emailom, kontakt na dozorný orgán musí mať aj daný internetový obchod v kontaktoch.
Samozrejme môžete sa dožadovať posudku, ktorý musí znášať predávajúci a nemôže toto bremeno prenášať na zákazníka. Doporučujem, ale prečítať si kompletné obchodné podmienky internetového obchodu a tiež zákon o zásielkovom predaji a zákon o ochrane spotrebiteľa.