Zdravým ,
Chcel by som sa na vás ľudia obrátiť , s prozbou ...
Tovar zakúpený , prostredníctvom internetového (zásielkového) obchodu , ale prevzatý na osobný odber ...
Vec sa pokazila , riešila sa reklamácia , všetko bolo uznané a od predajcu bolo dožadované , či sa znova objedná daná vec za tu istú sumu (pričom už je drahšia) , alebo v tej cene sa niečo iné vyberie z jeho obchodu a plus sa niečo doplatí alebo vrátenie peňazí (odstúpenie od zmluvy) ...
Bolo vybrané vrátenie peňazí (odstúpenie od zmluvy) .
Všetko ako má byť , ale prekvapilo ma že predajca (poverená osoba , ktorá vybavuje reklamácie na predajni) požadovala číslo účtu na ktoré pošle peniaze . Pričom ja som platil v hotovosti (mám nárok požadovať vrátenie peňazí vo forme akou som ja platil ?)
A ak už , tak aká je lehota vrátenia peňazí ? ak sa odstúpi od zmluvy - plní znaky 2 vecí (zmluva sa ruší a peniaze sa vrátia - kupno predajna hodnota) ... čakám na účet už asi 1.5 týždňa ...
A kamarát , ktorý , cez ten istý obchod reklamoval ,presne tým istým spôsobom ako ja ,mu bolo vrátenie peňazí na účet po 2 och týždňoch a O 1 € MENEJ (zrejme cena za prevod na účet)... zanedbatelné , ale naštve to ...
tak sa pýtam ... Mám nárok na vrátenie peňazí v hotovosti , alebo formou akou si ja vyberiem ? a do akého odstupu času ?
Neviem to nikde presne uvedené nájsť ,,, ani v občianskom zákonníku ale ani v obchodnom ... za prípadné odpovede , ďakujem
...