Mohli by ste mi niekto pomôcť vyriešiť nasledovný problém?
Našej firme chodí upratovať kancel. priestory pani, ktorej za to mesačne platíme xxx sk. Dávame jej to načierno, bez papiera .... aby si len prilepšila , je to dôchodkyňa, a pre nás je to zanedbateľná suma. Problém nastal v tom, že sa na naše poschodie prisťahovala jedna súkromníčka, ktorá nás poprosila, či by jej tá naša upratovačka taktiež neupratovala, s tým, že nám bude prispievať na jej plat. A my máme tej súkromníčke vystavovať nejaký doklad, aby si to ona mohla dať do nákladov. Lenža teraz neviem, že či jej môžem vystaviť fa, nakoľko upratovačka nie je naša zamestnanky)na, nemá u nás žiadnu zmluvu a ani nič podobné. A my ako firma upratovacie práce neposkytujeme. Dúfam, že som to napísala zrozumiteľne. Ďakujem za každú radu.