Zavrieť

Porady

Akcia v e-shope - upozorniť zákazníka?

Dobrý deň, rada by som poznala váš názor:
Príklad: vždy v sobotu je v e-shope zľava 20% na všetky prijaté objednávky. Oznámenie je na stránke - banner, na facebooku a iných spriatelených web-stránkach :-)
Zákazník si chce objednať tovar v piatok večer - upozorníte ho, nech počká, že v sobotu môže dostať zľavu 20% ?
Alebo jednoducho zaevidujete objednávku a nič mu nepoviete?
Čo je podľa vás z pohľadu obchodu lepšie ?
Ďakujem za reakcie :-)
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    calimero1 je offline (nepripojený) calimero1

    calimero1
    Ja to v takychto hranicnych pripadoch robim tak, ze ho neupozornim, ale rovno mu nauctujem nizsiu cenu.
    Inak zaujimave, akcia v sobotu. Ja mavam v pondelok najvacsi binec, kedze vybavujem objednavky z celeho vikendu

    lubica2403 je offline (nepripojený) lubica2403

    lubica2403
    Ďakujem za reakciu :-)

    Akcia v sobotu nie je, to bol len hypotetický príklad :-) Chcem zostať v anonymite, takže sa tu vyjadrujem opatrne - asi ako väčšina :-) Pekný deň

    I. V. B. je offline (nepripojený) I. V. B.

    Podnikateľ I. V. B.
    lubica2403 Pozri príspevok

    Alebo jednoducho zaevidujete objednávku a nič mu nepoviete?
    Čo je podľa vás z pohľadu obchodu lepšie ?
    Ďakujem za reakcie :-)
    Tema sa asi mala volat etika v podnikani. To ako ktoru objednavku ste mali namysli zaevidovat a nic nepovedat? Viem ze nie tu piatkovu... , len sa pytam.

    lubica2403 je offline (nepripojený) lubica2403

    lubica2403
    I. V. B. Pozri príspevok
    Tema sa asi mala volat etika v podnikani. To ako ktoru objednavku ste mali namysli zaevidovat a nic nepovedat? Viem ze nie tu piatkovu... , len sa pytam.
    Hm, asi ste vašu správu príliš komplikovane formulovali, nepochopila som,ako to myslíte....

    Alebo ste nepochopili vy mňa?
    Tak polopate : V piatok zákazník zatelefonuje - chce si objednať tovar. Ja mám dve možnosti : 1. povedať - dobre, objednávku evidujeme, tovar posielame
    2. Povedať - bude pre vás výhodnejšie, ak si vyplníte objednávku priamo v e-shope až zajtra - získate tak zľavu 20%

    Neviem, kde je aký problém s etikou.

    I. V. B. je offline (nepripojený) I. V. B.

    Podnikateľ I. V. B.
    Usudil som , neviem preco, ze ta zlava je na stranke zobrazena len v sobotu. Ta tam asi je zobrazena stale. .... ci?
    Je zaujimave na co vsetko sa da dnes opytat na porade. To fakt.
    Dakujem za vyjasnenie a spatnu vazbu.
    Mimochodom, co si myslite vy?

    lubica2403 je offline (nepripojený) lubica2403

    lubica2403
    I. V. B. Pozri príspevok
    Usudil som , neviem preco, ze ta zlava je na stranke zobrazena len v sobotu. Ta tam asi je zobrazena stale. .... ci?
    Je zaujimave na co vsetko sa da dnes opytat na porade. To fakt.
    Dakujem za vyjasnenie a spatnu vazbu.
    Mimochodom, co si myslite vy?
    Samozrejme, že je tam zobrazená stále - a aj na iných stránkach a facebooku - denne aktualizovaná.
    Ja si myslím, že je dobré zákazníka na zľavu upozorniť - aj napriek tomu, že sa tým e-shopu znižuje obrat.
    Zaujímal ma len názor iných prevádzkovateľov e-shopov.

    Mám pocit, že vo vašom hlase by som počula "ľahkú iróniu", keby sa dal cez PC počuť - len nechápem,prečo. Čo sa vám zdá na otázke čudné? A už vôbec nechápem "dnes opytat" ... V minulosti sa tu pýtali na čo?

    Prepáčte,ale ja zas mám pocit, že je zbytočné reagovať, ak nemám hovoriť k veci a strácať zbytočne vzácny čas premýšľaním nad pohnútkami iných ľudí ku kladeniu "nezmyselných" otázok.

    Pekný večer .

    I. V. B. je offline (nepripojený) I. V. B.

    Podnikateľ I. V. B.
    nerozoberajte. len som sa zasmial nic zle za tym urcite nie je. ... slubujem.

    PS: Ved nereagujte. ja vas predsa nenutim.

    lubica2403 je offline (nepripojený) lubica2403

    lubica2403
    I. V. B. Pozri príspevok
    nerozoberajte. len som sa zasmial nic zle za tym urcite nie je. ... slubujem.

    PS: Ved nereagujte. ja vas predsa nenutim.
    Asi máme rozdielny spôsob myslenia :-) Mala som na mysli skôr to, že PRE VÁS je zbytočná strata času reagovať na " dnešné (nahlúple) otázky na porade " :-))

    Akcia v e-shope - upozorniť zákazníka?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.