Kúpili sme si cez internetový obchod práčku, ktorú nám promptne priviezli. Pri preberaní práčky neboli viditeľné žiadne náznaky poškodenia, keďže bola klasicky obalená polystyrenom a fóliou. Po rozbalení sme postupovali klasicky podľa návodu, ako odstrániť poistky, ktoré zabráňovali, aby sa cestou bubon práčky hýbal. Tu nastal problém, pretože išli ťažko vytiahnuť a až následne sme zistili, že tieto poistky (železné tyče) boli odlomené aj s plastovými časťami, ktoré ich držali. Už sme videli, že je zle, tak sme ju zapli do elektriky a zistili sme, že vôbec display nefunguje. Urýchlene sme volali do internet. obchodu, kde nam dali kontakt na technika tejto značky práčky, ktorý na druhý deň prišiel, práčku rozobral a spísal, že došlo k poškodeniu pri preprave, že práčka je neopraviteľná- diera v nádrži, zlomená násypka, a veľa iných vecí zvnútra poškodených. Na to sme sa zas spojili s internetovým obchodom, ktorý tvrdí, že sme mali zistiť chybu pri preberaní (...ako, ak práčka bola na oko v poriadku????) a že on môže teraz komunikovať len s firmou, ktorá práčku vyrába a nie s prepravnou spoločnosťou. Prosím veľmi, aké su teraz naše práva??? Ako máme ďalej postupovať??? Máme doma nefunkčnú novú práčku. Prosííííím ak viete poradte.
Naposledy upravil jankabobo : 01.07.13 at 06:36