Zavrieť

Porady

Poškodenie pri preprave práčky zistené po prebratí-ako vymáhať?

Kúpili sme si cez internetový obchod práčku, ktorú nám promptne priviezli. Pri preberaní práčky neboli viditeľné žiadne náznaky poškodenia, keďže bola klasicky obalená polystyrenom a fóliou. Po rozbalení sme postupovali klasicky podľa návodu, ako odstrániť poistky, ktoré zabráňovali, aby sa cestou bubon práčky hýbal. Tu nastal problém, pretože išli ťažko vytiahnuť a až následne sme zistili, že tieto poistky (železné tyče) boli odlomené aj s plastovými časťami, ktoré ich držali. Už sme videli, že je zle, tak sme ju zapli do elektriky a zistili sme, že vôbec display nefunguje. Urýchlene sme volali do internet. obchodu, kde nam dali kontakt na technika tejto značky práčky, ktorý na druhý deň prišiel, práčku rozobral a spísal, že došlo k poškodeniu pri preprave, že práčka je neopraviteľná- diera v nádrži, zlomená násypka, a veľa iných vecí zvnútra poškodených. Na to sme sa zas spojili s internetovým obchodom, ktorý tvrdí, že sme mali zistiť chybu pri preberaní (...ako, ak práčka bola na oko v poriadku????) a že on môže teraz komunikovať len s firmou, ktorá práčku vyrába a nie s prepravnou spoločnosťou. Prosím veľmi, aké su teraz naše práva??? Ako máme ďalej postupovať??? Máme doma nefunkčnú novú práčku. Prosííííím ak viete poradte.
Naposledy upravil jankabobo : 01.07.13 at 06:36
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    tictac7 je offline (nepripojený) tictac7

    tictac7
    prvá a zásadná chyba - dopravcovi ste až do rozbalenia obalu nemali nič podpisovať. Musí to strpieť. Po rozbalení ste mohli pozrieť násypku, dvere (ich funkčnosť, a len zo srandy zapnúť do elektriny, či naskočí display.... Dopravcovi ste podpísali, že práčku doviezol v poriadku, takže je z toho vonku, či Vám obchod, resp. jedmu výrobca, uzná teraz tieto chyby - ťažko povedať, je to na jeho dobrej vôli.
    kopretinka ....vytrepem práčku do bytu,rozbalím,pokontrolujem,zapnem,cca pol hoďky........a prepravca bude spokojne čakať pri aute......bez môjho podpisu.....či?
    tictac7 ...si predstav, že pred 3 týždňami som kupovala z internetového obchodu práčku, prepravca doviezol, ja som si rozbalila, pozrela aspoň dvierka, bubon, násypku, bočné steny a až potom som mu podpísala prevzatie. Predsa nekupujem mačku vo vreci a keď sa pozrieš na papier, čo podpisuješ, tak je tam napísané, že prehlasujem, že výrobok nebol viditeľne poškodený. Nepáčilo sa mu to, ale nepomohol si. Bez podpisu odísť nemôže :-)
    A sú to predsa moje peniaze a nepotrebujem mať potom doťahovačky.
    Tweety Podľa mňa sa toihneď realizovať nedá, pretože tovar potrebuje byť aspoň 1 hod. v stabilizovanej polohe.
    duves No ano, ale rozbity tovar a pokazeny je rozdiel.

    Jarka 1 je offline (nepripojený) Jarka 1

    Jarka 1
    Rozmýšľam, čo by sa zmenilo, keby aj displey naskočil a pri ďalšom zapnutí už nie. Technik potvrdil, že práčka bola poškodená pri preprave a potvrdil aj poškodenia zvnútra, ktoré zrejme laik ani nevie pri preberaní posúdiť. Keď je predajca seriózny, tak tovar vymení a bude si to riešiť bez toho, aby na to doplatil zákazník. V prípade, že Vás budú obabrávať, tak by zaujímalo o akého predajcu išlo. To aby som sa mu radšej vyhla.

    Ice dive je offline (nepripojený) Ice dive

    Ice dive
    no mňa by zaujímalo, ako sa dá poškodiť práčka prepravou a nemať poškodený obal??? nakoľko ak je práčka poškodená "diera v nádrži" niečo do nej muselo vniknúť..., ak je zlomená násypka... tak tiež je to mechanické poškodenie..... takže ak by za dané poškodenia mohol prepravca tak by mala obal tá práčka riadne dorachaný prípadne by bola nejak "na rýchlo" zabalená v neoriginálnom obale, resp. omotaná potravinovou fóliou ako to zvyknú prepravcovia robiť... ak však bola práčka dobre zabalená ako z výroby v polystyréne a pod... skôr to vyzerá, že z výroby poslali rovno nejaký nepodarok...

    Poškodenie pri preprave práčky zistené po prebratí-ako vymáhať?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.