Samozrejme, že to môžeš reklamovať, veď máš zo zákona na to právo. Ak chceš niečo reklamovať treba ti k tomu doklad o zaplatení plus záručný list - potvrdený (ak nie je potvrdený,- nič sa nedeje, na mieste, kde si výrobok kúpila ti ho môžu potvrdiť hoc aj v ten deň, keď ideš daný tovar reklamovať). Doba trvania, do kedy musí byť tovar vyreklamovaný je štandartne Do 30 dní. Ak sa za tú dobu nič neudeje a predajca ťa do 30 dní ani neinformuje o priebehu reklamácií, resp. ak doba 30 dní prejde, máš právo na výmenu tovaru, prípadne vrátenia peňazí. Mnohí predajcovia, radšej ako by mali vrátiť peniaze nútia zákazníka, aby si kúpil iný tovar, za rovnakú cenu, prípadne vyššiu alebo nižšiu, kde prípadný rozdiel vrátia alebo doplácaš. Ak sa ti,ale nič nepáči, samozrejme trvaj na vrátení peňazí,- napokon aj na to máš ako zákazník právo. Len veľa ľudí o tom ani netuší a predajcovia si s nimi robia čo chcú! Existuje aj možnosť, že ten výrobok opravia do 30 dní. Ale keď sa výrobok pokazí a ty ho budeš reklamovať 3x - máš nárok na vrátenie peňazí. Vlastná skúsenosť,- reklamovali sme 3x detskú štvorkolku, nechceli nám vrátiť peniaze a tak sme napísali na ŠI v Prešove, kde to prešetrili a predajca nám potom vrátil plnú sumu