Zavrieť

Porady

reklamaácia v asku

Ahojte, pred pol rokom sme kupovali spalnu v asku za 600 euro , po prvom mesiaci nam odisiel rost, postel nám vrzga a dnes sa zlomila opierka pri hlave. chcela by som vediet ci sa da postel reklamovat, so stolikmi nocnými nic nieje ani so skrinou akurat postel je strasna, clovek aj ked sa v noci otoči tak vrzga. ako mam postupovat??? mate nejake skusenosti? dakujem za kazdu odpoved
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    neva19 je offline (nepripojený) neva19

    neva19
    Určite sa dá reklamovať v rámci 2 ročnej záruky. Predpokladám, že máte doklad o kúpe. Kontaktuje predajdu, osobne v predajni, alebo písomne, nakoľko zobrať posteľ do predajne je trochu zložité. Predpokladám, že Vás usmernia a reklamáciu vybavia.

    lubena75 je offline (nepripojený) lubena75

    obyčajný človek, so svojím názorom, za ktorým si stojím ...viac lubena75
    Samozrejme, že to môžeš reklamovať, veď máš zo zákona na to právo. Ak chceš niečo reklamovať treba ti k tomu doklad o zaplatení plus záručný list - potvrdený (ak nie je potvrdený,- nič sa nedeje, na mieste, kde si výrobok kúpila ti ho môžu potvrdiť hoc aj v ten deň, keď ideš daný tovar reklamovať). Doba trvania, do kedy musí byť tovar vyreklamovaný je štandartne Do 30 dní. Ak sa za tú dobu nič neudeje a predajca ťa do 30 dní ani neinformuje o priebehu reklamácií, resp. ak doba 30 dní prejde, máš právo na výmenu tovaru, prípadne vrátenia peňazí. Mnohí predajcovia, radšej ako by mali vrátiť peniaze nútia zákazníka, aby si kúpil iný tovar, za rovnakú cenu, prípadne vyššiu alebo nižšiu, kde prípadný rozdiel vrátia alebo doplácaš. Ak sa ti,ale nič nepáči, samozrejme trvaj na vrátení peňazí,- napokon aj na to máš ako zákazník právo. Len veľa ľudí o tom ani netuší a predajcovia si s nimi robia čo chcú! Existuje aj možnosť, že ten výrobok opravia do 30 dní. Ale keď sa výrobok pokazí a ty ho budeš reklamovať 3x - máš nárok na vrátenie peňazí. Vlastná skúsenosť,- reklamovali sme 3x detskú štvorkolku, nechceli nám vrátiť peniaze a tak sme napísali na ŠI v Prešove, kde to prešetrili a predajca nám potom vrátil plnú sumu

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.