Zavrieť

Porady

Výpoveď daná zamestnávateľom pre zadržaný VP

Pracujem ako obchodný manažér v jednej nemenovanej firme. Pred pár dňami mi bol zadržaný VP pre Stoj, daj prednosť v jazde..vzhľadom k tomu, že som si nebola priestupu vedoma, tak vec ďalej posúdi správny orgán. Z doterajších zistení je zrejmé, že VP sa mi po 15 dní predbežne zadrží, avšak je tu pozitívny predpoklad, že mi následne bude vráteny a tiež, že možno ai oficiálne nebude zadržaný, samozrejme dôkazy tomu nasvedčuju. Lenže, hliadkou som mala jazdu zakázanú a tak som obmedzená na uvedené. Moja otázka smeruje k tomu, či je môj zamestnávateľ oprávnený dáť mi z uvedeného dôvodu výpoveď. Horšie je pre mňa, že som zamestnaná na dobu určitu, už po skúšobnej dobe. Tiež, že mi k mojej práci boloposkytnuté služobné vozidlo. Čo si myslíte o uvedenom?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Podľa mňa - toto nie je dôvodom na výpoveď - vozidlo odstav, alebo použi vodiča.
    Na okraj - VP nie je ani tvojim majetkom, ani majetkom zamestnávateľa - je majetkom MV! Ty ho máš len v držbe ako doklad o odbornej spôsobilosti viesť vozidlo.
    marjankaj Ale je. To by mal zamestnať ešte šoféra, aby ten zamestnanec mohol vykonávať svoje pracovné úlohy?

    No tenzamestnanec by mohol chodiť taxíkom za svoje.

    marjankaj je offline (nepripojený) marjankaj