Je dobré sa opýtať predovšetkým zákazníkov, predajcovia nie sú neomylní.
Ja ti zatiaľ iba odpoviem, ak si neznížiť predajnosť, keď už ide. Asi pred rokom tento
http://www.allora.sk/category/discount, všetky fotky na stránke netuším z akého dôvodu, začal uverejňovať svoje modely takmer pod 45 stupňovým uhlom. Človek si išiel krk vykrútiť. Je dobré sa líšiť od iných, ale nie za každú cenu a úplnú neprirodzenosť. Ako vidím, už sa vrátili po roku do normálu.
Najviac u odevov zaváži ich predvedenie - čiže kvalitné fotky. Nefotiť biele veci na bielom podklade, tmavé veci nasvietiť spredu, aby bolo vidno detaily. Dôležitý je záber na detail z modelu, jeho vypracovanie, rovnako ako aby bolo vidno zväčšený detail na látku, materiál. Záber aj zo zadnej strany modelu je dôležité foto. Niektoré eshopy sa s týmto vôbec neunúvajú. Zákazník si nekupuje predsa mačku vo vreci. Na toto som zvyknutá na Fashion days.
Jednoducho pri vytváraní prezentácie svojho tovaru sa vžiť do zákazníka, a ponúknuť mu všetko, čo by videl na vlastné oči v kamennom obchode bez prítomnosti predavača. A dobrý popis výrobku už so slovenským číslovaním, nie aby si hľadal človek prevodové tabuľky sám. Dnes človek nemá čas, a stretla so sa s tým, že uvedené čísla v tabuľkách sa i tak rôznia, najhoršie je to pri obuvi z USA a UK.
Módne doplnky. Veštko čo už napísala Dáša_, plus rozmery. Ak ide o kabelky, osobne mi vyhovuje, ak ich má aj modelka, hlavne ak kabelka nie je iba do ruky. ale cez plece.
Jediné čo mi najviac vyhovuje na Fashion days, že uvádzajú výšku a telesné údaje o modelke, inak vyznie model na nízkej a vysokej postave, rovnako tak sa to týka i kabeliek. Ich rozmer vo vzťahu k telu. Aby to nebolo skreslené.