ja som z csob odisla pred par rokmi,
som v tatre,
vyuzivam vacsinou standartne operacie, banking na kopec prevodov, aplikacie vyuzivam: citacku v mobile, obcas hlasovu sluzbu,dialog, teraz uz cez identifikaciu hlasu, skusila som aj viamo, aj ked je to asi len na zabavku, mozno niekedy vyuzijem, ak dcere budem musiet rychlo poslat vreckove, som spokojna, stale ma profesionalne vybavili, na pobockach rychlo, pri ktoromkolvek okienku, reklamacie mi riesili okamzite a tiez rychlo, prevody su rychle, ocenujem dlhe otvaracie hodiny, aj cez vikendy, ocenujem huste zastupenie,
depozitne produkty vyuzivam v inych bankach, kde su lepsie moznosti, a aj ked platim 50%, vobec mi nevadi, ani keby som platila o cosi viac,
v csob som stravila hodiny, kym som sa dostala ku okienku, ak som chcela vybavit nahodou viac veci, tak som musela cakat, aby ma prijali pri dalsich okienkach, poplatky mi davali este aj za otazky, davali mi neprofesionalne informacie k nie beznym produktom produktom, a kym nemusim, csob nenavstevujem
pokracovanie:
mala som u nich devizovy tv - bez poplatkov, pri jednej z navstev som z dovodu nizkej urokovej sadzby tento tv isla zrusit, pytala som sa na vsetky podmienky, hlavne poplatkove, aj na nove produkty, nic vyhodne, tak som tv zrusila, o rok neskor vyzvy s vykricnikmi, ze mam u nich nedoplatky, pri osobnej navsteve vysvitlo, ze za zrusenie tv, z mojej strany nasledovala reklamacia, na centralu, odpoved bola v moj prospech, poplatok mi nemal byt uctovany, vybavene,
stalo ma to nervy, cas, energiu,
tak som zrusila aj ostavajuce produkty, co som u nich mala, pricom mala som tam aj produkt niekolkorocny, a ten mi rusili tyzden z dovodu, ze som si nepamatala podpisovy vzor spred desiatich rokov, dva dni za sebou som chodila na pobocku davat podpisove vzory - spolu asi 50 krat rozne podpisy, kym som sa neztrafila do toho spravneho, pricom o spravnosti ma mohli informovat stale ku veceru dna, lebo mi nevedeli porovnat podpisovy vzor s originalom, udajne nebol prepojeny a original mali v ba (v 2009 roku!), a sucasne nereagovali na situaciu, ako ma identifikovat, aj ked podpisovy vzor mi nesewdel, a nikto netusil, ako mal vyzerat,
neviem si predstavit, co by bolo, ak by som mala ruku v sadre
mozno dnes uz zmenili pristup, neviem, no vadi mi, ze na pobockach sa velmi dlho caka, kazde okienko je vyhradene na inu operaciu, neviem pri jednom okienku vybavit viac veci naraz,
Naposledy upravil mona091 : 04.01.14 at 08:00
ich účty sa dávajú dosť ťažko do účtovníctva, nakoľko tlačia PP aj na druhú stranu....
ale pozri sa na ČSOB, kedy naposledy menili OP , a ich intervaly zmeny (i keď to nemusí byť celkom pravda, že teraz zmenia pravidlá, ale ostanú pôvodné????ale na koľko mesiacov?
je jedno pravidlo, ak už akákoľvek banka sa rozhodne zvýšiť poplatky za služby, ostatné banky to koprírujú po nej......