Zavrieť

Porady

Reklamácia topánok ako postupovať?

Dobrý deň ako postupovať ak som dala reklamovať turistickú obuv 18.12.2013 a k denšnému dňu som nedostala žiadne stanovisko?Viem že mám právo odstúpit od zmluvy avšak má to háčik keďže som na stránke predajcu našla toto

4. Dodávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť dobu na vybavenie reklamácie pri tovaroch, ktoré je potrebné zaslať na opravu výrobcovi, na dobu nevyhnutne potrebnú k tejto oprave.

A teraz neviem čo s tým či skusiť odstúpiť od zmluvy alebo len ďalej čakať?

ďakujem



Ešte ma napadla jedna vec ak mi predajca odmietne uznať odstúpenie od zmluvy, tak sa to dá potom riešiť už len súdnou cestou?
Naposledy upravil jessi666 : 24.01.14 at 10:56
7 komentárov     zbaliť
kopretinka ???????
jessi666 Niekde som čítala že aj to sa už stalo niekomu.
kopretinka aký je stav tvojej reklamácie
jessi666 Zatiaľ je stav taký, že ubehlo 35 dni odo dňa reklamácie a povedali mi do telefónu len toľko, že sa reklamácia predĺžila z dôvodu dovoleniek. Avšak pani čo vlastní obchod vyerá že bude robiť problémy keďže už pri odovzdávani tiopanok na reklamáciu bola značne podráždená a neochotná.Toto je druha reklamácia topánok pri prvej mi vymenili reklamovane za nove.
kopretinka nedodržali lehotu,žiadne dovolenky ťa nemusia zaujímať,choď tam a pýtaj naspäť peniaze.Ak ti peniaze nevrátia,tak s úsmevom odíď a medzi dverami len tak podotkni,že dávaš podnet na obchodnú inšpekciu.Budú ti musieť vrátiť peniaze a ešte aj dostanú pokutu za nedodržanie zákona.
misoft @jessi666 - už len ten bod 4. v obchodných podmienkách (ak sú to ich podmienky) sú zákonne neprijateľné.... predávajúci/dodávateľ nemôže predaj/ dodanie podmieňovať porušením zákona.
Takže - dodávateľ porušil jednoznačne zákon na ochranu spotrebiteľa = zrušenie zmluvy a vrátenie PLNEJ kúpnej ceny + oznámenie postupu SOI (čo pre neho môže znamenať nejaká pokutička navyše).
arizona Nabehni do predajne kedy predpokladas, ze tam bude dost ludi a pekne nahlas im vysvetli, ze porusuju zakon...je hanbou predajcu ze nepozna zakony a klame zakaznika.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    alaya1 je offline (nepripojený) alaya1

    alaya1
    Reklamacia ma byt vybavena do 30 dni, ak nie je, aspon mali pisomne informovat. Obratila by som sa s podnetom na SOI, hned zacnu riesit. Osobna skusenost.

    kopretinka je offline (nepripojený) kopretinka

    kopretinka
    predajca nesmie predlžovať dobu reklamácie,musí dodržať 30 dní. Máš nárok odstúpenie od zmluvy a na vrátenie peňazí.Upozornila by som obch.inšpekciu na ten bod 4. to sa im páčiť nebude.

    Reklamácia topánok ako postupovať?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.