Zavrieť

Porady

Nekorektné správanie obchodného partnera.Čo s tým?

Zaoberám sa maloobchodom druhý rok,ale doposiaľ som nemala problémy s obchodnými partnermi. Až teraz. Od slovenského výrobcu som nakúpila detské oblečenie s aplikáciami. Po čase (asi 4-5 týždňov) prišli sťažnosti na to,že aplikácie praskajú. Nie každy však tovar reklamoval.Požiadala som 3 zákazníčky,aby poškodené veci priniesli .Telefonicky som informovala výrobcu,že aplikácie na oblečení sú nekvalitné,že mám 3 reklamácie + pár sťažností a že chcem vrátiť nie len veci prevzaté na reklamáciu ,ale všetky kusy oblečenia s týmito nevydarenými aplikáciami,pretože nechcem predávať tovar ,o ktorom viem že je nekvalitný .Tým by som umýselne poškodzovala zákazníkov. Výrobca nepoprel,že mali aj iné reklamácie na rovnaký tovar a povedal mi že môžem všetko poslať na ich adresu a že mi s tým nebudú robiť žiadne problémy.Tak som zbalila veci cca za 170€ a okamžite som to odoslala prvou triedou. Trpezlivo som čakala na vybavenie tejto záležitosti,no aké bolo moje prekvapenie keď sa mi balík po 3-och týždňoch vrátil späť. Stál na pošte,pretože ho môj dodávateľ neprevzal. Okamžite som mu volala a on klamal,že o balíku nevedel lebo mu ho pošta nedoručila a nenechali mu ani oznámenie o uložení zásielky. Dohodli sme sa,že balík opakovane odošlem a že ak mu ho do 2-och dní nedoručia,on sa osobne pôjde informovať na poštu. Na jeho žiadosť som mu poslala cez e-mail podací lístok kde je uvedené číslo zásielky. Čakala som zas 10dní na nejakú reakciu a potom som sa pre istotu rozhodla telefonicky si overiť,či dodávateľ balík prevzal. Keby som to neurobila,balík by sa mi opäť vrátil späť,pretože stál na pošte. Až 2 dni po tomto telefonáte ho konečne vyzdvihli. Odvtedy prešli takmer 2mesiace. Minulý týždeň v pondelok som zas volala dodávateľovi a on mi oznámil, že balík je v sklade,ale že sa hneď ide na to pozrieť a bude ma o veci informovať. Nestalo sa. O 2 dni,v stredu som mu napísala e-mail a odpoveďou mi bolo,že mám byť trpezlivá ,vraj to do piatku poriašia. Dnes je pondelok a nič. Ja som vďaka takémuto nezodpovednému prístupu dodávateľa musela 2x platiť poštovné za odoslanie balíka, raz za vrátený balík a čo je najhoršie,už takmer 3 mesiace nemám ani tovar ani peniaze.Poraďte mi prosím,čo robiť. Je možné podať sťažovať? Kde?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Nekorektné správanie obchodného partnera.Čo s tým?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.