čo sa týka
ERP tieto položky podľa želania Ti tam zavedie servisný technik, u koho
ERP kupuješ. To nie je až taký problém-pod č.1 budeš mať rezané kvety, č.2 črepníkové kvety, 3 hnojivá, 4 substráty, 5 doplnky a pod. Ak budeš mať účtovníčku čo Ti povedie
účtovníctvo spôsobom B - to je, všetko bude dávať do spotreby, nemusíš viesť sklad. Skladovú evidenciu si môžeš urobiť pod štvrťrokoch, kedy si spíšeš čo Ti ostalo podľa nákupu z faktúr a predložíš účtovnícke na zaúčtovanie napr. v tabuľke
excel a ona Ti to preúčtuje na sklad. Podľa mňa Ti stačí takáto evidencia až na konci roka-kedy sa robí DP. Potom treba rozlíšiť predaný tovar a tovar torý ostal na sklade. Pekný deň!