Zavrieť

Porady

Vrátenie tovaru bez visačky

Vedel by mi niekto poradiť, zákazníčka mi vrátila tovar v 7 dňovej lehote len bez visačky, teda presnejšie ta visačka bola odstrihnuta len prilozena pri tovare. Kedže v obchodných podmienkach mám uvedené že vráteny tovar musi mat visačku. Môžem odmietnuť vrátiť zákazníčke peniaze s tym že nesplnila obchodne podmienky. Dakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    A nie je ti jednoduchsie tu vysacku nanovo nasadit na tovar? Zaberie ti to par sekund prace a nestratis zakaznika...
    Mirka144 len ide o to ze zakaznicka mohla tovar vyuzit a poslat naspat a v obchodnych podmienkach to mam uvedene...
    Peggynka Hádam vieš posúdiť (ak je to oblečenie),či to mala oblečené;zariaď sa podľa toho.Je to nová zákazníčka? Viem,že sú také chytráčky,ale snáď to poznáš.

    denis_m6 je offline (nepripojený) denis_m6

    denis_m6
    Presne tak, viem ze tvoj zamer je tovar predavat, a nie prijmat spat, ale natahovat sa kvoli dakej snurke na zavesenie vysacky, tak by som ju radsej priviazal spat a usetril si stress a tlak.
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Mirka144 ja nemam problem s tym vratit peniaze ak je vsetko splnene ako ma byt, naco su potom obchodne podmienky, ale problemy koli 30 euram urcite nechcem, ide mi proste o princip.
    arizona nech ti nejde o princip,ale o spokojneho zakaznika. Obchod je obchod, neraz musis nieco "preglgnut". Spokojny zakaznik ti pride zas,ale nespokojny ti bude len zle meno sirit dalej. Takto dlho obchodovat nebudes...
    Mirka144 dakujem za nazory, necham to tak zbytocne problemy nepotrebujem
      zbaliť

    Vrátenie tovaru bez visačky

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.