Ahojte,objednali sme si cez eshop tovar.Na druhý deň ma kontaktovala pani a potvrdila objednávku a oboznámila ma s dodacou dobou.Objednávala som pre susedu,tej sa však dodanie zdalo pridlhé a tak následne objednávku telefonicky zrušila.Spôsob platby pri objednávke bol dohodnutý prevodom.Cca po 3 týždňoch mi volal šofér,že nám vezie tovar,ktorý sme si objednali,ktorý avšak sme nezaplatili.Neposlali nám žiadné potvrdenie o storne objednávky,no ani žiadnú FA na úhradu.Teraz tvrdia,že FA na platbu poslali,že sme nič nestornovali a žiadajú uhradiť storno poplatok 41€.V obchodných podmienkach majú uvedené,že zrušenie obj. je možné len do 24 hodín a to výlučne písomne-emailom a za neprebratie a storne obj. účtujú 20% z hodnoty tovaru.Podľa zákona nie je určené,akým spôsobom má byť obj. zrušená,myslím,že takto si nahrávajú neakceptovaním storna.
Vie niekto poradiť,či sme teraz povinní 41€ zaplatiť.Ďakujem