Zavrieť

Porady

Distribucia cokolady popri TPP - s.r.o. alebo zivnost?

Dobry den prajem,
rad by som polozil komplexnejsiu otazku ohladom podnikania. Forum som presiel a na niektore veci som nenasiel odpovede. Pisem sem moj plan aby to bolo jednoduchsie pre pochopenie a tiez cislujem otazky aby sa dalo odpovedat len na niektore.

Pracujem ako zamestnanec vo firme na TPP a paralelne chcem podnikat v oblasti distribucie a predaja cokolad aj cez webshop. (moja terajsia firma robi v inom odvetvi)

1.Ak chcem podnikat popri zamestnani, je pre mna vyhodnejsie ist na zivnost, kedy by som nemusel platit odvody atd.. alebo radsej sa rozhodnut pre s.r.o.? Ide mi hlavne o to, ze podla mna od buduceho roka bude zalozenie firmy drahsie kvoli vyssiemu minimalnemu vkladu, tak by ma zaujimalo co sa vyplati do buducna.

2. Potrebujem pri takomto type predaja/distribucie (balene coklady) mat nejake zdravotne potvrdenie? Nasiel som rozdielne nazory. Budem podnikat len sam.

3. Ak by som takyto tovar nakupoval aj z Norska, ktore nie je clenom EU mozem dostat status vyhradneho distributora pre nasu krajinu?

4. Neexistuje nejaka danova zmluva medzi EU a Norskom alebo platia pravidla ako pre tretiu krajinu?

Dakujem za odpovede.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    rabek je offline (nepripojený) rabek

    Informacne technologie :-) rabek