Vieš koľko toho deti v mailoch či SMS-kách napíšu? Keby za každú hovadinu, čo trepnú mali byť braní na trestnú zodpovednosť, tak za chvíľu by mali sedieť už aj 6 ročné deti, lebo povedali susedke, že ju neznášajú a boli by radi, keby zomrela.
Ak mala 11 či 12, nie je trestne zodpovedná, takže nie je čo riešiť. Nanajvýš urobiť pohovor s rodičmi, aby jej dohovorili, že sa to nepatrí.
mail - mailova sprava
......................................
takto ziacka zakladnej skoly napisala na tu skolu , riaditelovi školy, kam chodi , citujem : " pokial neprepustite menovanu osobu tak sa vam nieco moze stat " ..
vtedy mala 11 - 12 rokov .
bude sa t o riesit ?
Riaditeľ to zobral na vedomie a teraz čaká kedy vyhrá jackpot. Alebo kedy zomrie jeho svokra. Ktovie, čo si má predstaviť pod tým "niečo".
PS. A ty máš koľko rokov? Sedem?
nie . 15 rokov mam
ja riešiť nič nechcem , a už nič s našími učitelmi v škole -_-
prečo ?
* lebo v 28 máj tento rok som bol podozrivy s bratom z kradeže mobila / prišli dvaja policajti /
* dneska prišiel za mnou vyšetrovatel z pz ze som podozrivy z obtazovania sms kami jednej spolužiačky - obi dva problemy sa viriešli ešte v ten den
* potom dalšie drobnosti spolužiaci rozbijali jablka na wc a triedna chcela volať policiu
* alebo rozkopali sme dvere na dievčenskych wc a chceli to tiež dať a policiu
marjankaj a avalik , noo pomocna škola to neni ale , nieste jediny ktorý si to myslia , takže väčšina veci sa bars na tejto škole ani neriešia . iba zavažne
/ napr . takže znižena znamka zo spravania , presunu žiaka na určitu dobu do inej triedy , alebo ak sa inak neda tak do kežmarku posialju take deti . / a to že som rozbil te dvere tak sa za to dosť hanbim lebo som predseta triedi a mam tu triedu riadiť - viesť tu triedu a nie ešte robiť problemy .
ivka70 , ja viem že sa nemôžem porovnavať s 11 ročnou žiačkou . to je to ako keby ja 15 ročný by som saporovnala s 3 ročným chalpcom .
PZ to nerieší , lebo ja som bol v tej triede keď to spravila .
to bolo v 5tej alebo 6tej triede a teraz sme v 9tej .
----------------------------------------------------------------------