Ahojte. Chcem sa poradiť : Predvčerom som si kúpila v kamen. obchode (
SIX) náhrdelník. Keď som prišla domov, vymontovala som ho z takej visačky, že si ho idem vyskúšať k šatám. Keď som si ho ale dala na krk, tak vôbec nesedí - náhrdelník má na dekolte ležať,ale on sa po zapnutí vytočí smerom dolu,do zeme (keďže podstata celého náhrdelníka je v tom, že má pekne "ležať" na dekolte, tak tu sa komponenty vykrútia smerom do zeme (hrubý je asi 4-5 cm). Čiže je úplne
nepoužiteľný.
V predajni som hneď včera bola, najskôr mi predavačka odvrkla, že žiaľ bohu, jedine na reklamáciu /ja som to práveže nechcela riešiť reklamáciou a administratívou, mne stačí v hodnote si vybrať aj niečo iné/. Potom mi však povedala, že si môžem vybrať, ale "iba náhrdelník v tej sume". Keďže z toho chabého výberu tam nič nemali, tak mi ponúkla, že to mám dať na reklamáciu. /
Nemala som práve čas vypisovať doklady, tak som sa dohodla, že sa stavím cez víkend/.
Je to vôbec uplatniteľné?
Ďakujem.
Ja by som to bez toho nekupila ....
TY SI PÁNOM!
Môj prípad: kupoval som súpravu bižutérie so Swarovski kameňmi. Bola tá sada v ozdobnej kazete zabalená a výrobcom prelepená. Chcel som vidieť. Predávačka BEZ SLOVA to otvorila a jednotlivé kusy som mohol skúšať, ako som chcel, obzerať. Potom ich (síce krvopotne ) opäť uložila späť a prelepila SVOJOU nálepkou. Takže nie že sa nedalo, Tvoja slabosť a možno i neochota obsluhy to "akože" od výrobcu rozbaliť.
Nemám problém, keby mi vymenili za rovnaký kus, ktorý by to napríklad nerobil, avšak taký nemajú, a ani nič iné sa nedá vymeniť, aj keby som si možno drahšiu vec s kľudom angličana vybrala ...takže s ich ochotou ma zhnusili ako zákazníčku (lebo predavačky sú ochotné len do výšky svojho platu ako dobre vieme - overené )
Ale druhýkrát tam už nakupovať nepôjdem, aj keď som si tam doteraz veľmi rada kupovala ich výrobky /samozrejme: dodnes ale nebol ani žiadny problém/. Ďakujem aj za takúto radu.