Zavrieť

Porady

Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    misoft je offline (nepripojený) misoft

    misoft
    Pokiaľ sa uplatnila reklamácia po 12 mesiacoch odo dňa kúpy a zákazník nie je spokojný s vybavením reklamácie, môže si dať urobiť sám odborný posudok. Náklady sú zatiaľ na jeho pleciach. V prípade, ak predávajúci na základe tohto odborného posudku už uzná reklamáciu, je povinný reklamantovi (zákazníkovi) preplatiť VŠETKY náklady, spojené s reklamáciou - teda i poplatok za odborný posudok.
    http://www.vyvlastnenie.sk/predpisy/...-spotrebitela/
    §18 ods.6, ods.7
    Dominik Magát na to všetko som prišiel aj sám, každopádne vďaka...ale podľa § 18 ods.7 ak to ide určenej osobe malo by to byť pre mňa bezplatné otázne je ako z ich formulácie možno zistiť či sa jedná o osobu určenú alebo nie

    Kto znáša poplatok za znalca pri reklamácii?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.