Prepánajána... treba si naštudovať zmluvu s bankou, ktorú podpisovali... plus všeobecné obchodné podmienky... Nevieme, o ktorú banku sa jedná, ani aké má interné predpisy. Ale v tej zmluve sú odvolania na zákony, ktorými sa banka riadi, tak si ich treba pozrieť a potom v prípade, ak banka postupovala v rozpore s nimi, podať písomnú sťažnosť na centrálu, elektronicky alebo poštou. Oni to síce pošlú späť na prešetrenie na pobočku, aby sa vyjadrila, ale pobočka im musí svoje konanie zdôvodniť.
Dovolenka a ani iná neprítomnosť zamestnanca banky nemôže byť dôvodom na nevyplatenie peňazí. To keby sa nevrátil z dovolenky, dostal infarkt, skončil na ÁRE alebo nebodaj zomrel, tak tie peniaze Vám nikdy nevyplatia?
Toho človeka v jeho neprítomnosti predsa niekto zastupuje. Aj keď je to jeho osobná úverová agenda... Ak zlyhal alebo niečo zanedbal, tak má nad sebou predsa riaditeľa pobočky, ktorý mu tú dovolenku schválil a podpísal... A prevod peňazí môže zrealizovať on, resp. poveriť iného hypo pracovníka... Nie je tam naozaj náhodou nejaký iný zádrheľ?