Dňa 7.10.2015 som na základe e-mailu z Mall odovzdala kuriérovi poškodenú zásielku s Odstúpením spotrebiteľa od zmluvy a kuriér mi dal Preberací list. Ku dnešnému dňu mi nebola daná žiadna odpoveď a taktiež mi nevrátili 62€. Na dotazy e-mailom som nedostala žiadnu odpoveď a na telefonický hovor mi pani povedala, že to vybavuje pani Pavúčková. Dnes po zazvonení mi hovor bol zrušený. Čo ďalej? Ďakujem
Zásielku som obdržala z Mall a po rozbalení som zistila, že kotlík je na viacero miestach poškodený - odretý. Poslala som správu a dohodla som si dátum, kedy príde kuriér a prevezme zásielku spolu s vyplneným tlačivom, ktoré mi poslala pani z Mall Odstúpenie spotrebiteľa od zmluvy. Kuriér vyplnil Preberací list a zásielku zobral do Mall. Bol to kuriiér, ktorý mi už v minulosti priviezol zásielky. V správe, kde mi bol oznámený deň odvozu zásielky je napísané, že do 14 dní mi vrátia finančnú čiastku. K dnešnému dňu žiadna čiastka, ani písomná informácia, čo je s reklamáciou.
Naposledy upravil Anna2911 : 09.11.15 at 16:30