V tomto prípade neide o záruku, ako chybne uvádzaš, ale o zodpovednosť za poškodenie veci.
Ty si dal zákazku servisu na nezáručnú opravu, či zásah. On mal vykonať ten zásah či opravu a za to si mal zaplatiť. Ak ti počas opravy alebo servisu poškodil vec, je povinný ju dať do pôvodného stavu, ako ju prevzal na svoje náklady. To, že tam niečo utrhol, je jeho problém a je povinný to zaplatiť, či opraviť.
Záruka na telefón je niečo iné. Ak si dal urobť nejakú úpravu, je možné, že tou úpravou si stratil záruku na mobil (napr. ak si dal doinštalovať podsvietenie loga). Ten opravár ti ručí len za tú prácu, ktorú si si u neho objednal.
TAkže pokazil - je povinný to opraviť. Otázne je, ako to od neho vymôžeš? Budeš sa s ním súdiť kvôli 6 EUR? To nie je ani trestný čin.
Navrhni, aby to on zaplatil. Ak nebude súhlasiť, tak sa z toho pouč a dávaj taký mobil iba do autorizovaného servisu. Ak dáš inde, tak si znášaj následky.