Nuž, aj takéto lapsusy sa stávajú (s obyčajnou poštou, prípadne doporučenými zásielkami), ale pri peňažných zásielkach - je to trestuhodné a pošta by mala promptne situáciu riešiť.
Mne sa pred cca 10-timi rokmi stávalo, že som do schránky dostával poštu úplne cudzej osoby, problém bol v tom, že priezvisko sa v prvých 5-tich písmenách zhodovalo (ovšem, ja ho mám dlhšie), adresa absolútne nesedela (ulica hej, len číslo domu/popisné - z druhého konca ulice). Ten človek mal inak čulý korešpondenčný styk, takže za týždeň som mal v schránke i 15 listov, pohľadníc, poukážok. A ja - poctivec - som mu ich nosil a hádzal do schránky.
Ale keď to trvalo i ďalší mesiac, povedal som si - A DOSŤ!. Celý mesiac som tú poštu zhromažďoval, zistil som si meno poštárky a keď toho bola celá hŕba - šup na poštu a tam rovno za vedúcou zmeny a vysypal som jej ich na stôl s tým, že poštárka XY mi neustále doručuje cudziu poštu a že nabudúce ich VYHODÍM do odpadu! Vedúca však už vedela o probléme, lebo ten pán sa dva dni predtým bol sťažovať, že mu nie je pošta doručovaná (poštárka XY však tvrdila, že doručuje).
Výsledok? Poštárka XY z pošty poletela na hodinu.....