So Zákonníkom práce si tu asi nevystačíte, lebo ten skutočne rieši len vzťahy medzi záamestávateľom a zamestnancom a na tretie osoby sa v danom prípade nevzťahuje!
Zodpovednosť za škodu spôsobenú na vnesených alebo odložených veciach rieši Občiansky zákonník ("OZ") v § 433 až 437 (+Spoločné ustanovenia). Vzťahuje sa na ubytovacie služby, garáže, iné podniky podobného druhu alebo
prevádzku činnosti spojených s odkladaním vecí(reštaurácie, sauny
- tam sa odkladá skutočne šicko, posilňovne, divadlo, kino, etc.).
Nepredpokladám, že sa Vaša firma špecializuje na organizovanie obchodných rokovaní! Lebo, ak by bola profesionálnym organizátorom takýchto rokovaní pre 3. strany, išlo by zrejme o prevádzku činnosti spojených s odkladaním vecí!
Ak však išlo o Vaše rokovanie s obchodným partnerom, do úvahy by tu pripadala len všeobecná zodpovednosť za škodu podľa § 420 a 420a OZ! Teda, museli by ste buď porušiť nejakú právnu povinnosť alebo prevádzkovou činnosťou! A to zrejme tento prípad nie je!
Problém by nastal v prípade, že by sa preukázalo, že veci odcudzil zamestnanec firmy. Vtedy by mohli nastúpiť účinky § 420 ods. 2, keby zamestnanec tvrdil, že mu to prikázal zamestnávateľ!
Ale nie, toto už je fakt výklad pritiahnutý za neviemčo! To len tak, for fun!
Takže ste z toho vonku!