ahojte,
dostala som list z dôvery, kde mi oznamujú, že u nás vo firme vykonajú kontrolu (je tam presný dátum).
Mám nachystať všetky dokumenty, neupresňujú ale konkrétne ktoré. Uvádzajú iba obdobie, t.j. od r. 2016 do 03/18.
Za toto obdobie sa vo firme vystriedalo a pracuje dohromady cca 800 zamestnancov.
Skúšala som k ním volať, že čo konkrétne mám pripraviť, keďže pripraviť všetky mzdové listy, výplatné pásky atď za všetkých zamestnancov je naozaj náročné, nehovoriac o zakladaní dokumentov do spisov naspäť po kontrole
Nestretli ste sa prosím s takouto kontrolou?
Naozaj musím nahromadiť všetky tieto dokumenty? Nedá sa s nimi nejako dohodnúť, aby si vytipovali pár ľudí?
Čo všetko ste potrebovali predložiť pri takejto kontrole?
Vopred ďakujem za každé usmernenie a radu.