Martinella
Nie nemyslím že by sa tak evidovali faktúry, len doklady z ERP - keďže sú to zjednodušené daňové doklady, dám ich dokopy s vyčíslením sumy bez DPH, DPH a celkovej sumy pod hlavičkou dodávateľa. Tým sa neporušuje § 10 Zákona o účtovníctve, keďže hovoríme len o sumárnom účtovnom doklade (sumár zjednodušených daňových dokladov vyhotovených v súlade s uvedeným predpisom-teda obsahujúcich všetko čo sa v § 10 uvádza). To je aspoň môj názor.
Nechcel som tu rozvinúť diskusiu / sú aj iné témy a problémy/, len by ma zaujímalo podľa akého predpisu možno
jednoznačne povedať, že
zjednodušené daňové doklady možno dať dokopy a iné doklady nie. A čo tak dátum zdaniteľného plnenia - to platí pre platcov DPH? Pod pozorným prečítaním § 10 som myslel hlavne ods. 1 písm. c,d,e, ods.2. Ale ako som už písal 50:50