Jolana Popadakova
Dobrý deň,
potrebujem radu. Nie som účtovník,som úplny začiatočník
![Confused](https://www.porada.sk/images/smilies/confused.gif)
mám na starosti novú kanceláriu, ale účtovníctvo nám robia inde.Na prevádzku našej kancelárie budem dostávať zálohu na nákup na vlastný účet a bločky budem posielať tam, kde sa účtovníctvo robí. Chcela by som Vás veľmi pekne poprosiť, ak by som si chcela viesť agendu o nákladoch, príjmoch a výdajoch atď, neviete mi poradiť ako sa to robí..... A ešte nerozumiem ak napr. niečo nakúpim za určitý obnos peňazí a miniem, tak ako sa mi to preplatí, neviete mi poradiť. Som trochu z toho v strese.
ďakujem za trpezlivosť
![Roll Eyes (Sarcastic)](https://www.porada.sk/images/smilies/rolleyes.gif)
Stres Ti nepomôže. Hlavu hore. Nie je to nič zložité.
Stačí, keď si založíš nejaký zošit, kde si zapíšeš dátum a sumu prijatej zálohy.
Potom si zapíšeš všetky nákupy na základe bločkov, ktoré Ti dajú v predajni.
Po ukončení mesiaca /neviem aká je dohoda/ urobíš také vyúčtovanie zálohy aj pre účtovníčku. Ak si musela dať voľačo aj "zo svojho", tak to budeš mať preplatené, ak Ti najaké peniažky ostali, vrátiš ich.