gajduso prosim ta ako si to v tom worde spravil? v excely som to pochopil ale neviem to dat do wordu. budes taky dobry a napises postup, kazdy krok
prosim
dakujem
No skúšal som to krok po kroku, ale u mňa je problém nadefinovať tie štítky na A3. Ak by si mohol rozdeliť ten hárok na 2xA4, tak tuje postup:
Nový dokumet
Tools > Letters and Mailings > Mail merge
Vpravo sa ti otvorí osobitný panel, v ktorom pracuješ ďalej:
Tam si vyberieš Labels
Klikneš dole - Next: Starting document..
Klikneš na Label options... > otvorí sa nové dialógové okno. Tu som nevedel nastaviť štítky na formát A3, stále mi to dovoľovalo len na A4.
V tomto okne si musíš nadefinovať rozmery tých lístkov a počet na strane.
Potom zase klikneš dole Next: Select recipients... > Browse
Zase sa otvorí nové dialógové okno, kde si nájdeš ten excelovský súbor. Dokument musí byť uložený.
Otvorí sa dilaógové okno Select table > vyberieš Sheet1.
V tomto okne je dole checkbox - First row fo data contains column header.
V tom exceli je dobré mať v prvom riadku nejaký popis, napr. Poradové číslo a potom pod tým čísla za sebou. Ak to máš tak, tak ten checkbox zaškrtni, ak máš len čísla, tak ho odšktrtni. > OK
Nové dial. okno - Mail Merge recipients > Select All > OK
Zase dole Next: Arrange your Labels
vyber More Items - otvorí sa zase okno, kde vyberieš príslušný stĺpec, v ktorom máš čísla lístkov > Insert > Close. Číslo umiestniš na štítok do správnej pozície.
Klikneš na Update all Labels, číslo sa nedefinuje na všetky lístky.
Dole Next: Preview your Labels
V tomto kroku môžeš buď dokument - šablónu uložiť alebo pokračovať buď na tlač alebo na prezretie všetkých strán.
Všetky kroky sa popísať nedajú, lebo závisia od viacerých faktorov. Ale pokiaľ si trochu znalý Wordu, tak už si poradíš. Ak ti ale v tom kroku, kde definuješ veľkosť a počet stítkov na stranu neponúkne možnosť A3, tak jediným možným riešením bude rozdeliť ten hárok A3 na dva A4 a potom tlačiť na A4.