Bastian
Do cukrarne si pride clovek nielen zamlsat, ale aj trocha vypnut, oddychnut si, pripadne si prijemne posediet a pritom pokecat s priatelmi. Cize tam musi obsluhovat clovek s usmevom na tvari. Taky, pre ktoreho to bude poslanie, co bude ochotne obsluhovat - predavat (nie iba podavat) ludom to co chcu. Mozes mat neviem ako chutne kolace a fajn zariadenie, ked tam bude predavat nejaka "Dora", tak to nebude stat za vela. Mily predavac ponuka v obchode nielen tovar, ale aj nieco viac - prijemny pocit. ![Wink](https://www.porada.sk/images/smilies/wink.gif)
tak tak, to je asi ten najzakladnejsi zaklad. ved aj ked budes mat pokazene jedlo, porozbijane taniere, spinave stoly - no ak k tebe pride dievca hore bez, to je uz iny zakusok
ale nie, teraz vazne. vsetko so vsetkym. ale personal je vazne asi zaklad.
ved si vezmi, ze ked sa ta mila casnicka spyta namiesto klasickeho "dobry den, co si date?" - "dobry den, videli sme sa uz niekedy? aha nie, to som si vas pomylila s kremesom, prepacte
![Big Grin](https://www.porada.sk/images/smilies/biggrin.gif)
" - zakaznik sa spyta: - "nevadi, prosim si vsetko, co sa na mna podoba
![Big Grin](https://www.porada.sk/images/smilies/biggrin.gif)
".
ber to ako priklad, jasne, nie kazdemu by sa to pacilo. o to viac usilia je potrebne vynalozit na najdenie osoby, ktora by casnicku robila rada a bola by tak trochu psychologickou. a taktiez ju adekvatne odmenit.
vezmi si, ak zanecha dobry dojem, tak pokial ten clovek bude mat chut na zakusok, tak za nim pricestuje aj z marsu. " "