zuzanelka
Dobry den! Prosim o radu. Chcem podat staznost. Pri zakupeni sluzbi internet v T-mobile, ma neinformovali o vsetkych poplatkach ktore budem musiet platit. Namiesto 800 sk co som mala platit my prisla faktura na 1200sk. Urcite existuje nejaky paragraf na ktory by som sa odvolala. Pretoze zamlcali pre mna-zakaznika dolezite informacie. Ide my o princip ale aj o peniaze. Odstupenie od zmluvy by ma stalo 10 000sk. Kedze to je zmluva z viazanostou na 24mesiacov. Takymto, podla môjho nazoru - podvodnym-spôsobom ziskavaju zakaznikov a doslova zdieraju o peniaze. Prosim Vas poradte my. Dakujem.
Myslím si, že máš smolu. lebo vo všeobecných podmienkach majú nasledovné. A podpisom zmluvy si s nimi súhlasila.
Článok IV. Cena ,platobné podmienky a tarifovanie.
1. Ak nie je cena za poskytnuté alebo požadované verejné telekomunikačné služby dojednanáá v Zmluve o pripojení, platí, že sa na ňu vzťahuje Tarifa ST.
A verím tomu, že pri sťažnosti určite vytiahnú tie tarify, kde bude tá cena čo ti fakturovali.
Tie všeobecné podmienky mám trošku preštudované, lebo som teraz riešil reklamáciu v ST. Totiž odmietli prekládku linky, na ktorú som mal viazanosť 24 mesiacov (čo malo končiť 04/2008), a ja nie som ochotný platiť za to čo nevyužívam. Prekládku odmietli z ddôvodu nerentabilnosti, ale z technického hľadiska bola možná. A práve preto som uspel s reklamáciou. Uznali, že zmluvu porušujú oni s tým, že nepreložia linku, a prreto radšej ukončili zmluvu a aj nejaké peniaze za 2 mesiace vrátia.