Zavrieť

Porady

neuznana reklamacia ... a co dalej?

Ahojte poradaci,

minuly rok som si zakupil osobny pocitac istej znacky. Tento rok(pocas prazdnin) som ho az reklamoval(skor to neslo). Prva reklamacia prebehla v poriadku(bolo mi povedane ze zavadu odstranili). Po prichode domov som zistil ze zavada pokracuje a tak som ho znova zaniesol na reklamaciu. Druha reklamacia tiez prebehla v poriadku. Avsak doma som zas zistil ze zavada sa opakuje, tak som ho po treti krat zaniesol na reklamaciu s tym ze mam narok na vratenie penazi, alebo vymenu tovaru. Kazali mi napisat ziadost, ze to poslu distributorovi a on to posudi. Po troch tyzdnoch sa ozvali ze je reklamacia zamietnuta. Medzicasom som uz kontaktoval aj SOI a poslal som im dokumenty na preskumanie a cakam na vyjadrenie. Ich prve vyjadrenie bolo, ze ich mozem dat na sud. Tak by som sa chcel spytat, ci neviete ako sa da napisat zaloba(alebo ci nemate nejaky vzor) a dobre by to bolo bez sudnych poplatkov(momentalne som student a kedze som cez leto nemal PC, tak som prisiel o letnu pracu). Pocul som ze v CZ student neplati ziadne poplatky, ked daco dava na sud, ani ked prehra.
Tak by som sa Vas chcel spytat ako by som mal pokracovat, ci ich dat na sud, alebo nejako s tou reklamaciou spravit. Co sa tyka toho vyrobku, tak ho uz nechcem kvoli nekvalitnemu servisu, lebo vdaka tomu servisu bol este dalsi raz v oprave, co som tu nespominal + este pokazili BIOS.

Dodatok: teraz v piatok 12.10.07 idem po neho, tak som zvedavy co mi povedia

Dakujem za odpovede
Naposledy upravil pepitos : 10.10.07 at 06:31 Dôvod: uprava textu, odstranovanie znakov ako *
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.