Zavrieť

Porady

zmluvná pokuta

ČAUTE - Dobrý večer

Chystám sa podnikať v oblasti, v ktorej momentálne pracujem . Chcem založiť s.r.o. a v priebehu krátkeho času začať . je tu však problém.... nakoľko pracujem ako živnostník pre danú firmu a mám podpísanú zmluvu, v ktorej je pár bodov, ktoré ma brzdia .

Ak by sa zistilo, že počas trvania platnosti zmluvy uskutočním akýkoľvek obchod s niektorou komoditou ktorá je v ponuke danej firmy, hrozí mi pokuta štvrť milióna za každý zistený obch. prípad .

Ďalší bod je ten, že po skončení zmluvy nesmiem pracovať pre žiadnú konkurenčnú firmu, alebo sám podnikať v tejto oblasti .

....mám riskovať ????

Vopred Ďakujem za každú radu
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Melnick je offline (nepripojený) Melnick

    človek čo opustil Poradu. Melnick
    Zmluva je pravdepodobgne ošetrená právnikom a určite nejde v Tvojej súčasnej firme, ktorá sa takto zmluvne poisťuje o výrobu farebných guličiek na hranie. Ja som s tých iných a nešla by som proti zmluve.
    Ale čo človek to názor.

    PS pozor aj na zákon : Ochrana dôverných informácií a obchodného tajomstva.

    Hrubo vyznačené = pravdepodobne
    Naposledy upravil Melnick : 12.12.07 at 15:22 Dôvod: Dobrý preklepisko :D

    NEWDREAM je offline (nepripojený) NEWDREAM