Dobry den,
Poprosil by som Vas o radu, skusim opisat moju situaciu:
V pobocke T-mobil v NR som zakupil internet. Po roku som na nom mal vadu a isiel som ho reklamovat do najblizsieho T-mobilu a tam mi vraveli ze to musim ist do tej konkretnej firmi kde som ho zakupil. Nakolko pobocka v NR je zrusena, najblizsiu pobocku mali v BA takze sadnut do auta a letet na reklamaciu do BA. Tam mi povedali ze mi to nevymenia, ze to musia poslat do servisu (vraj mechanicke poskodenie aj ked to bola odtrhnuta suciastka vo vnutri zaradenia) ... a tak ma o 2 tyzdne zas caka cesta do BA ist zobrat tu datovu kartu
Som im volal, ci to nieje mozne vybavit postou, pripadne ze by to zobrali v neakej pobocke v NR ale zial podla nich to mozne neni
![Frown](https://www.porada.sk/images/smilies/frown.gif)
Mimo to ze minem minimalne liter za benzin mam 2 poobedia zabite uplne zbytocne
Toto ich spravanie k zakaznikovy mi vobec nepride fer a to ja nemam rad ... preto by som si VELMI RAD dal preplatit tu absolutne zbytocnu cestu ... alebo ich aspon takymto sposobom na tu absurdnost upozornil!!! Nakolko som to kupoval v NR by som to tu chcel aj reklamovat ... a nie v BA!!! existuje neaky zakon, alebo nieco, o co by som sa mohol opriet pri vymahani mojho cestovneho???
Dakujem
PS: ci to vymozem, alebo nie, ja kaslem na tie prachy ale ide mi o princip ... to ze narevem na predavaacku nepomoze nikomu ale mozno tym ze to takto zacnem od nich vymahat sa trochu uvedomia ... aj ked asi som iba velky optimista