Prosím o radu. Nie je mi jasná jedna vec.
Ak FO - nepodnikateľ prenajíma nehnuteľnosť, ak si chce uplatniť výdavky v preukázateľnej výške, musí ich tiež rozdeliť na výdavky, ktoré majú charakter opravy a výdavky, ktoré majú charakter technického zhodnotenia? Ak áno, môže v nasledujúcich obdobiach uplatniť odpisy tohto tech. zhodnotenia?
Totižto, jedná sa o to, že FO kúpila budovu, ktorú kompletne v minulom roku opravila a prenajímať začala až koncom roka.
Takže náklady na opravy vrátane nového kúrenia, vybavenia kuchyne atď budú cca 2 mil. a príjmy len asi 200 tis.
Ako to urobiť, aby časť tých nákladov mohla uplatniť v bud. obdobiach vo forme odpisov?
Veľmi ďakujem ochotníkovi, ktorý si nájde v tomto "hustom" období čas